Vi som försökt en längre tid - första barnet
Nu hittar jag inte inlägget och vem som skrev det men så intressant det här med dosering och TSH, det hade jag ingen aning om...
Högre dos då alltså vid lägre TSH och tvärtom ?
Nu hittar jag inte inlägget och vem som skrev det men så intressant det här med dosering och TSH, det hade jag ingen aning om...
Högre dos då alltså vid lägre TSH och tvärtom ?

Åååh det låter så himla fint, jag hoppas verkligen att vi får nå den drömmen nästa sommar! 😍 Glad att höra att du haft en fin sommar, och visst är man taggad på allt som händer både en själv och resten av oss i den här gruppen i höst! När är det du har BIM? Har ni försökt den här månaden som vanligt eller?
Vad bra att vi kunde svara på dina frågor, och precis som du säger är det konstigt att de inte sa något om träning när det verkar vara stora risker med det just när äggstockarna är förstorade pga stimuleringen. Men jag är övertygad om att allt kommer att bli bra och det ska bli så spännande att följa din IVF (om ni inte plussar nu innan såklart) 🥰Tack alla ni för era pepp och allt sånt men tyvärr slutar det roliga för mig ganska snabbt.
Det blir ingenting här 😭
Min update är tyvärr tråkigt, mitt test visade fortfarande samma 1-2 efter en vecka, och fick en liten blödning då med.
Det händer dock ingenting mer, har haft rosa/bruna flytningar, ibland ingenting. Lite lite rött/rosa när jag torkat mig men sen nada.
Mitt test idag är knappt synbart längre och jag vet inte vad som händer? Har ingen smärta än, när kommer det igång? Borde inte plussat vara kvar tills iaf jag fått ut allt?
Hittills är det bara som spottings jag fått och sedan minns inte när det var så fick jag gaskramper i magen, var väldigt gasig men allt ville liksom inte komma ut så då bildas det i magen och man får ont, ja ni vet kanske hur jag menar?
Någon gång har nog något fått lov och hålla någon fis inne lite för länge.
Sen något mer är att jag haft en del håll på vänster sida om magen också.
Och i båda dessa stunder har jag fått spottings strax därefter.
för övrigt.
här är mitt test från i morse, det syns knappt längre.
Detta från igår då jag tog det digitala igen som visade 1-2v.
Och sen sista gången jag testade var i fredags eftersom det ökade på rejält med testerna då. Varför jag tog igår söndag var för och se det digitala igen.
Igår visade VUL 12 ägg, fortf varierande storlek men började se moget ut. Så på fredag blir det äggplock! Ska på onsdag ta både Gonapeptyl och Ovitrelle för att boosta mognaden hos alla äggen 🙏.