Minskad mens
När jag tog ut koppar spiralen i januari å min första mens kom så vara den bara 3 dagar å gör det än i dag varje gång mensen kommer vi är inne på 5 försöket nu börjar tro att jag inte kan få barn längre. Innan så vara min mens 5 dagar.
När jag tog ut koppar spiralen i januari å min första mens kom så vara den bara 3 dagar å gör det än i dag varje gång mensen kommer vi är inne på 5 försöket nu börjar tro att jag inte kan få barn längre. Innan så vara min mens 5 dagar.
Min blev kortare efter graviditet. Kroppen förändras med åren också. Du blir iaf inte mindre fertil för att du har kortare blödning :) Har ni inte blivit med barn på ett år är det dags att söka hjälp.
Trots man är 37 år.?
Trots man är 37 år.?
Rättare sagt, det är klart du inte är lika fertil pga din ålder, men det har inte med din mens att göra.
Har kollat med ägglossning test å haft sex allt från varje dag till varannan så börjar då slut på idéer å så jobbigt när får mensen varje gång.
Har du provat att tempa? Det verkar vara en väldigt pålitlig metod för att veta när man har ÄL eller inte, testerna kan visa så olika och en del är svåra att läsa av osv.
Det blir ju väldigt jobbigt att ha sex så där ofta också, särskilt om det aldrig lyckas. På så sätt är tempning också bra, då vet man väldigt precis när man kan slappna av och ha sex bara för skojs skull, eller låta kroppen vila om man vill det.
Har inte testat de