• Thu 10 Jun 2021 06:49
    3158 visningar
    4 svar
    4
    3158

    XLS Medical!?

    Hej!

    Jag har försökt gå ner i vikt ett tag nu men tycker det går trögt. Har kollat alla värden och allt ser bra ut. Jag vet att det inte finns ?mirakelpiller? som gör att vikten rinner av en utan det kräver arbete av en själv också. Men undrar om det finns något som kan hjälpa till på traven lite? Läst lite om XLS Medical men verkar vara blandade åsikter om denna. Eller har ni några andra förslag på något kosttillskott man kan testa? Jag rör på mig och försöker äta så bra som möjligt i övrigt och rör på mig dagligen.

    Tack på förhand!????????

  • Svar på tråden XLS Medical!?
  • Anonym (Oo)
    Fri 11 Jun 2021 14:21
    #1

    Vet inte om det var pågrund av kosttillskotten jag gick ner så mycket i vikt som jag gjorde eller om det var min kost och träning, dock tappade jag nästan allt mitt hår på köpet med. Så tveksamt hur mycket jag bör säga om saken. Men de jag åt hade väl mest effekten att de tog bort sötsug, vet inte om det är ett problem för dig?

  • Anonym (Vv)
    Fri 11 Jun 2021 14:41
    #2

    Viktväktarna bra resultat, enkelt, underbart community med inspiration och pepp från andra <3

  • Anonym (Visst­)
    Fri 11 Jun 2021 14:59
    #3

    Går du ner något överhuvudtaget som det är nu?

    Hur många kalorier per dag äter du?

  • Fri 11 Jun 2021 22:25
    #4
    Anonym (Oo) skrev 2021-06-11 14:21:23 följande:

    Vet inte om det var pågrund av kosttillskotten jag gick ner så mycket i vikt som jag gjorde eller om det var min kost och träning, dock tappade jag nästan allt mitt hår på köpet med. Så tveksamt hur mycket jag bör säga om saken. Men de jag åt hade väl mest effekten att de tog bort sötsug, vet inte om det är ett problem för dig?


    Har superproblem med sötsug och svårt att stå emot så låter ju bra!:) Var det Max Strength du testade då?????
Svar på tråden XLS Medical!?