Inlägg från: Anonym (ut) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ut)

Hjälp ang semester och exman

Anonym (Mirra) skrev 2021-06-11 01:49:02 följande:
    Resan är inte köpt utan planeras med bil...

Hmm.... Jag håller inte koll, jag har eget liv, barnen är över 13 år och kan prata om vad pappa säger till dom och vilka planer han har.

Ja dom har träffats en enda gång och pratat i tel i typ 2 veckor.

Inte mer än en månad det tog slut med hans förra

Och tro mig, jag litar på mina barn och det dom berättar för mig för deras pappa hsr sagt rakt ut på ett samarbetsamtal att han tänker på sig själv för han vill ha en familj
    Hela upplägget låter som ett utmärkt sätt för pappan att paja relationerna med sina barn. Han kanske är allmänt ego och inte bryr sig om det för att i stunden få det han önskar, men i längden kanske han borde tänka efter lite hur han ska göra för att det ska bli bar för alla i hans familj, inte bara honom.

• Anonym (ut)
    Tow2Mater skrev 2021-06-11 13:56:41 följande:
    Minivan kanske? Vad är fel att t ex campa med dem man inte känner? Barn brukar t ex kunna åka på läger, med helt okända människor. Barn i den här åldern ska kunna hantera att lära känna nya människor under dessa former, kan tvärtom vara ett bra sätt att lära känna varandra. Men snart kommer det väl fram att minst en av dem har nån diagnos som gor det omojligt.
    Hehe, ja, snart kommer ett inlägg från nya kvinnan om hur hon fått genomlida den vidrigaste semestern i mannaminne med sin nya killes barn. Trots det ska de flytta ihop i en tvårummare nu i sommar och hon undrar om hon kan få några tips på hur hon kan bli av med ungarna så att hon får ha mannen för sig själv. Alla mannens  barn har diagnoser, luktar illa och har aldrig ens hört talas om nån uppfostran. Det är exfruns fel för trots att barnen även är pappans barn så har han aldrig våga sätta något emot att mamman curlat upp barnen i brygga dagligdags så att de inte ens kan äta själva.   
Svar på tråden Hjälp ang semester och exman