Inlägg från: Monsoon |Visa alla inlägg
  • Monsoon

Tolka kram!

Hej! Hjälp mig tolka gårdagens kram. Jag kramades normalt, han kramade mig tillbaka men hans händer stannade liksom i luften utan att röra vid mig. Vi är bra bekanta, skulle kunna klassas som nästan kompisar.

Jag hade ett vanligt linne, kanske han tyckte jag var svettig o klibbig? Vi var utomhus och det var väldigt varmt.

• Svar på tråden Tolka kram!
  • Monsoon
    Anonym (llll) skrev 2021-06-12 13:44:25 följande:

Aha, hoverhands 

titta här är Will Smith förklarar: 

Hahaha kände inte till hover hands!!! Det är exakt det han gjorde. Men ingenstans förstår jag varför man gör det? Vi är som sagt inte främlingar ö h t och jag kramade redan honom så det måste väl visa att jag är ok med kroppskontakt?
  • Monsoon
    Anonym (llll) skrev 2021-06-12 13:44:25 följande:

Aha, hoverhands 

titta här är Will Smith förklarar: 

Hahaha kände inte till hover hands!!! Det är exakt det han gjorde. Men ingenstans förstår jag varför man gör det? Vi är som sagt inte främlingar ö h t och jag kramade redan honom så det måste väl visa att jag är ok med kroppskontakt?
  • Monsoon
    Anonym (V) skrev 2021-06-12 15:45:06 följande:

Han kanske oroar sig för att råka tafsa av misstag? Eller att händer på din kropp kan tolkas som tafs eller annat?

Vilken gentleman i så fall :) jag tänkte att han kanske inte gillar mig så mycket, kan det inte va så istället?
  • Monsoon
    Anonym (V) skrev 2021-06-12 15:51:29 följande:

Du känner honom bäst. Vilket av alternativen tror du på?

Jo men ... tror inte han INTE gillar mig
  • Monsoon
    Anonym (V) skrev 2021-06-12 16:08:44 följande:

Varför tror du inte det? Finns det annat än kramen du baserar det på?

Jag vet att han inte ogillar mig för att han har sagt det, att han trivs med mig.
    Anonym (V) skrev 2021-06-12 16:08:44 följande:

Varför tror du inte det? Finns det annat än kramen du baserar det på?

Jo, han har tidigare sagt att han trivs med mig.
  • Monsoon

Oj vad konstigt , ett citat försvann men sen kom som en dublett när jag svarade igen. Skumt.

• Monsoon
    Anonym (för nära) skrev 2021-06-12 16:49:52 följande:

Jag är kvinna men tycker själv att det kan kännas lite väl intimt att krama någon (oavsett kön) som bara har linne på sig. Ska man lägga sin hand direkt mot huden eller långt ner mot midjan? Inget av det känns riktigt passande. Och lägger man handen mot linnet så är det ändå bara ett tunt lager lite fuktigt och varmt tyg mellan mig och personens kropp.

Det kan vara så det blev för honom med
  • Monsoon

Tack alla som svarade. Vi kör på gentleman plus fara för svettig hud.

Svar på tråden Tolka kram!