• Anonym (T)

0 sexliv

Anonym (Otilläcklig) skrev 2021-06-14 11:55:51 följande:

Jag har tagit upp om vårat sexliv flera ggr och föreslagit par terapi för att vi bara står å stampar. Men gumman tycker inte det behövs. Har också frågat rakt ut vad hon går igång på så man kan mötas på mitten å få igång varandra utan respons. Vi har haft dåligt sexliv sen vi börja med att försöka skaffa barn. Det tog 6 år på 3e försöket med befruktning. Men sen barnet kom så vart det ännu sämre å nu sista halvåret har vi gjort det 1gång å då vill hon bara köra en snabbis på hennes initiativ å gärna I ryggläge som alla andra ggr. Medan jag vill rulla runt å leka.får aldrig gå ner på henne heller sen en lång tid tillbaka. Känns mer som att hon vill få de överstökat när vi väl gör de.

Låter tyvärr som hennes kärlek till dig är helt död, så sorgligt! Jag tycker du ska ta upp det här med familjeterapi igen, det tror jag att ni verkligen behöver. Terapin kan hjälpa er att hitta tillbaka, och om det visar sig att hon verkligen tappat alla känslor för dig så behöver ni hjälp med separation och hur ni gör med allt kring barnet.
Svar på tråden 0 sexliv