Inlägg från: Anonym (Anonym signatur) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym signatur)

Ska ta snacket med min fru imorgon - ber om stöttning

Missionären varannan vecka är väl för fan inget att hänga läpp över, jag får köra missionären en gång varannan månad och jag klagar inte för det. Har inte heller vänstrat, du låter väldigt sjåpig och tror att gräset ska vara grönare på andra sidan, men okej, nu har jag sagt mitt, valet är ditt

Anonym (Usch) skrev 2021-06-14 23:11:54 följande:

Kan det inte möjligtvis vara så att frun får dra det stora lasset hemma med barn, födelsedagar, kalas, julpyntande, storstädning, matlagning, tvätt, sortera kläder, lägga undan gamla storlekar och köpa nytt, köpa present till barnens fröknar, hålla kontakt med förskola, köpa rätt solkräm till barnen, hålla kontakten med alla barnens mor och far-föräldrar, gör hemmet hemtrevligt, alltid är tillags för allt och alla? Inte? För i de allra flesta relationer är det nämligen så. Och hade det varit så för mig hade jag inte heller haft särskilt stor sexlust om man får göra exakt alla psykiska (och även fysiska) sysslor som finns medan mannen kommer hem efter sitt enbart fysiskt tunga arbete och sen är ledig. En kvinna, särskilt med barn, är ALDRIG ledig. Ge frun semester och gör ALLT ett par veckor medan hon får gå på spa och ta det lugnt, och sen dela upp ALLT 50/50 hemma (och då inte bara matlagning och städning utan ALLT) så ska du få se på fan att hon vill ha sex igen. Hon är med 98% säkerhet utmattad och behöver en fucking BREAK.

Som egentligen är kvinnosysslor. Men i den moderna världen där mannen är en sojaätande cuck så inser han inte det
    Anonym (Ias) skrev 2021-06-15 21:53:47 följande:

Gud var skönt för henne att slippa dig så hon kan leva sitt liv i frid! Så bra beslut! Lycka till med att bo ensam i din kala lgh som historien ALLTID slutar i dessa fall??

vem skadade dig?
Svar på tråden Ska ta snacket med min fru imorgon - ber om stöttning