• Studentpappa

Ska ta snacket med min fru imorgon - ber om stöttning

AmericanMommy skrev 2021-06-15 00:42:35 följande:

Att ha sex varannan vecka är ganska normalt när man har barn och jobb. Skulle inte säga att TS lever i ett sexlöst förhållande direkt som några har påstått.

Men är han inte lycklig och älskar han inte sin fru längre så är det ju bättre att skilja sig. Men skulle inte riva upp familjen baserat på att man bara får sex varannan vecka.

Du kanske kommer få mer sex om du skiljer dig men du dömmer dina barn till varannan vecka liv istället.

Nej ts är nog inte sexlös men vill antagligen ha sex med en partner som faktiskt vill ha sex med honom inte någon som ser det som betalning för att han försörjer familjen. Så är det då för mig, jag skulle aldrig ligga med sambon om hon egentligen inte ville.

I slutändan handlar det om så mycket mer än brist på sex, även om det är ett problem är det knappast det enda problemet.
    Ride it like you stole it
  • Studentpappa
    Anonym (Ias) skrev 2021-06-15 21:53:47 följande:

Gud var skönt för henne att slippa dig så hon kan leva sitt liv i frid! Så bra beslut! Lycka till med att bo ensam i din kala lgh som historien ALLTID slutar i dessa fall??

Det finns många bittra frigida kvinnor uppenbarligen. Antar du bor själv?
    Ride it like you stole it
Svar på tråden Ska ta snacket med min fru imorgon - ber om stöttning