Ska ta snacket med min fru imorgon - ber om stöttning
sextiotalist skrev 2021-06-15 16:59:32 följande:
Men det går ju inte att bortse från att hon har betett sig illa. Jag är rätt säker på att sexet hade de kunnat hantera om hon inte betett sig som en bitch (vilket hon enligt ts var väl medveten om att hon gjort)jag skulle inte vilja vara i ett kärlekslöst eller sexlöst förhållande men jag vet också att det finns en del män som trots att dom påstår att dom hjälper till hemma knappast gör det, som klagar och gnäller medans tjejen får göra allt, som ylar om att tjejen gått upp 3 kilo medans deras chipstuttar fladdrar i vinden och kissfläckarna aldrig torkar på kalsongerna.
med andra ord vi vet inte alls hur hennes version ser ut och tills dess kanske vi inte ska kalla någon för bitch baserat på vad en man säger som inte ens klarar av att prata med sin fru utan sitter och hänger ut deras liv på Familjeliv. tänk om hon efter att ha mått dåligt, tagit hand om barnen som kanske är förstörda sen hittar deras liv uthängt på familjeliv?
nej Ts borde man-up och styra upp saker istället för att ynka sig här, jag får lite vibbar att han fiskar efter kvinnor här, tydligen vågar han inte vara ensam och fler män och kvinnor överlappar ju förhållandena för att dom inte vill vara ensamma.