Anonym (DeltaForce) skrev 2021-06-18 07:28:18 följande:
Så det är bra att en kvinna som är överviktig och inte vill bli bortvald, bara har ansiktsbilder, då hon vill gå på dejt?
Vad tänker du om männen som blir förvånade över att hon var så stor, kanske blir besvikna?
Och är det bra att inte vara ärlig om vad man har för utbildning, jobbar med?
Vill du träffa män som inte klarar av att en kvinna har högre utbildning, kanske tjänar mer?
Nu svarade jag rörande inte ge alla detaljer om utbildning, inte att lägga upp missvisande bilder. Det är två helt olika saker. Klart att jag fattar att man blir besviken om bilden man fått av en kvinna inte alla stämmer. Men det går ju åt två håll, det finns säkert många män som polerar sina foton också?
Givetvis vill jag inte träffa män som inte klarar av en högutbildad kvinna, det vore ju helt meningslöst. Jag vill bara inte att folk ska få intrycket av att jag skulle platsa i Big Bang Theory, för så är inte fallet. Jag vill inte heller ge intryck av att just utbildning är jätteviktigt för mig, för det är det inte, två av tre av mina långa relationer har varit med män utan högskoleexamen.
Jag vill helt enkelt undvika förutfattade meningar och få en chans att visa vem jag är. Jag är osäker på om att skriva tekn. dr. i profilen är det bästa sättet att få göra det.