• Windsor N

Har du någon gång legat med någon annan när du har haft ett fast förhållande?

Hur är det ställt med otroheten?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du någon gång legat med någon annan när du har haft ett fast förhållande?
  • Anonym (Peder)

Hehe, det visste man ju, att kvinnor inte gillar män som är otrogna, men själva är dom det ännu oftare Skrattande

• Anonym (Nej)

Nej . Men haft känslor för annan och det känns nästan värre än bara fysisk otrogen.

• Stefano82
    QueenInTheDark skrev 2021-06-19 21:03:05 följande:

Det har jag gjort ja

Hur var det? Vart det spännande skönt?
  • QueenInTheDark
    Stefano82 skrev 2021-06-19 21:12:47 följande:
    Hur var det? Vart det spännande skönt?
    Det var spännande. Det var skönt. Han hade större kuk och det saknade jag i förhållandet.
    Han var gift och jag var upptagen
  • Anonym (Poly)

Vi lever flersamt, så ja.

• QueenInTheDark
    Anonym (Poly) skrev 2021-06-19 22:34:26 följande:

Vi lever flersamt, så ja.

DE är en dröm jag har. Ha partners som man inte behöver gömma för ena och andra.

Skulle dock inte vilja dela mina partners med varandra utan ha egna äventyr på egna håll
  • Anonym (gg)

Ja, vid två tillfällen. En gång när jag var 17 år, och en gång när jag var 38.

• Stefano82
    QueenInTheDark skrev 2021-06-19 23:31:33 följande:

DE är en dröm jag har. Ha partners som man inte behöver gömma för ena och andra.

Skulle dock inte vilja dela mina partners med varandra utan ha egna äventyr på egna håll

Låter härligt, önskar själv man får uppleva något sådant, lever i ett förhållande med för lite sex.
  • QueenInTheDark
    Stefano82 skrev 2021-06-19 23:42:44 följande:

Låter härligt, önskar själv man får uppleva något sådant, lever i ett förhållande med för lite sex.

Är du exklusiv? Ska inte på något vis förespråka dock. Tänker att det finns olika sätt att få utlopp utan att såra motpart
Svar på tråden Har du någon gång legat med någon annan när du har haft ett fast förhållande?