Inlägg från: Anonym (snus) |Visa alla inlägg
  • Anonym (snus)

JAG ÄR MONO MIN MAN POLY

Jag förstår inte riktigt hur din partner definerar polysexuell? Menar han att han behöver ha ett antal kk:s/älskarinnor vid sidan för att förverkliga sig själv? Vill han att ni börjar gå på swingersklubb? Eller vad menar han?

Jag har tidigare i livet dragits mot relationsanarkism, har även haft öppna relationer, hängt på swingersklubbar och varit nöjd med det.

Men så träffade jag min man som är monogam, så att inleda en relation med honom som var något annat än mono har aldrig ens varit ett alternativ. Jag har lärt mig att tända på tanken att jag (förhoppningsvis!) aldrig kommer ha en annan mans kuk i mig igen, jag kan bli otroligt kåt vid tanken på det TROTS att jag i tidigare relationer alltid fått panik vid den tanken. Jag kan eventellt tänka mig att gå på sexklubb som monogamt par och ha sex inför andra i framtiden, men det finns mycket skoj som vi kan utforska fram tills dess. Vi har varit ett par i 10 år och har sex dagligen trots att vi är småbarnsföräldrar.

Jag föreslår därför att du likt min make helt enkelt säger rakt ut att om du ska ha en relation ska den va monogam, sen får han definera sig hur han vill, om det är viktigt för honom att ha en alternativ sexuell läggning.

Svar på tråden JAG ÄR MONO MIN MAN POLY