Inlägg från: Anonym (Rosa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rosa)

    Är detta positivt?

    Jag vet att det kommer flera sådana här trådar men jag måste verkligen fråga då jag sitter och analyserar alldeles för mycket. Är detta positivt eller bara ett spökstreck.

    Jag är på BIM -6 och ÄL+8. Jag vet att jag borde testa om några dagar igen men jag har svårt att hålla mig och sist plussade jag på BIM-5.

  • Svar på tråden Är detta positivt?
  • Anonym (Rosa)

    Om jag hade skrivit bim-1 hade ni svarat annorlunda då? Jag tycker nämligen jag ser ett streck. Och plussade så här svagt på bim-5 förra graviditeten.

  • Anonym (Rosa)
    Anonym (Je) skrev 2021-06-20 11:01:17 följande:

    Skylla våga säga det kommer bli mer positivt ju närmare/efter bim du kommer :) grattis!


    Tack. Jag är rätt säker utifrån symtom men man vågar ju inte hoppas riktigt heller. Men ska ta ett nytt om 2 dagar så får vi se. Jag tog faktiskt ett igår också och det är lite starkare idag. Så vi får se. Håll tummarna för mig.
  • Anonym (Rosa)
    Soltjej25 skrev 2021-06-20 16:29:01 följande:

    Jag ser ett sträck!

    Vågar faktist säga grattis!!


    Tack. Jag hoppas. Var lika svagt så här tidigt i början av förra graviditeten så jag hoppas det blir starkare. Ska testa om någon dag till
  • Anonym (Rosa)
    Anonym (Grattis) skrev 2021-06-20 18:22:29 följande:

    Haha, alltid dessa diskussioner i liknande trådar, man bara måste ha en åsikt om när folk testar.

    Positivt, grattis! Syns säkert mer imorgon eller i övermorgon. Mina spökstreck har inte fastnat på bild såsom ditt streck gjort, och har aldrig fått spök av dessa stickor! Bara av CB. Uppdatera gärna med ditt starkare test de kommande dagarna ;)


    Tack! Jag har ju några stickor så kan nog kanske testa en i morgon också. Har två digitala också men dom sparar jag till närmare bim.

    Uppdaterar självklart.
  • Anonym (Rosa)


    Tog denna nu på kvällen. Känner att jag är dålig på att vänta. Kommer nog ta en i morgon också. Tänkte vänta med den digitala tills typ torsdag beroende på hur testerna ser ut under veckan. Känner mig som en testoman. Haha.
  • Anonym (Rosa)
    Anonym (Grattis) skrev 2021-06-21 08:52:22 följande:

    Äsch, de flesta blir väl ivriga när man önskar något så mycket! Stort grattis igen, borde väl synas på digitala idag/imorgon redan?


    Tack så mycket. Kanske det skulle ge utslag. Tänkte jag väntar till onsdag eller torsdag bara för att vara säker. Vill inte slösa ett digitalt haha.
  • Anonym (Rosa)
    Anonym (R) skrev 2021-06-21 08:58:28 följande:

    Ja bör kunna synas på clearblue med veckoindikator iaf


    Kanske. Men väntar någon dag till. Bara för att inte riskera att slösa ett. Stickorna kan jag slösa hahaha
  • Anonym (Rosa)

    Morgonens test

  • Anonym (Rosa)
    Anonym (Grattis) skrev 2021-06-21 11:40:59 följande:

    Ingen tvekan nu, det är starkare nu dessutom så det är ju bra, graviditeten går framåt menar jag. Då är du beräknad i februari om jag räknat rätt? :)


    Beräknad 5 mars. De andra två har dock kommit en vecka tidigt så den risken finns alltid. Ska bli så spännande.
  • Anonym (Rosa)
    Anonym (Grattis) skrev 2021-06-21 18:56:03 följande:

    Vad kul med syskon! Vi väntar också nr. 3, men redan 2021 :)


    Så spännande. Hur gamla är dom andra och när kommer trean?
  • Anonym (Rosa)

    Det var positivt. Nu har vi det svart på vitt. Beräknad mens på lördag men det digitala visade ändå.

Svar på tråden Är detta positivt?