• Anonym (ALX)

Är du nöjd med utseendet av ditt kön?

Är du nöjd med hur ditt kön ser ut? Skulle du vilja förändra något om det gick? Har du komplex för att visa dig naken inför andra?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du nöjd med utseendet av ditt kön?
  • Freddie K

Jag tycker den är fin, men lite liten.Skäms

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (kaffedraken2)

Jag är nöjd, större än genomsnittet. Det enda negativa är väl att jag inte får upp den med yngre tjejer.

• Anonym (Mama)

jag är nöjd. fast kanske nu större än genomsnittet (efter 2 vaginala förlossningar).. är rätt stilrent utseendemässigt. rätt djup.. kan fortfarande njuta av min mans minipenis..

• Anonym (bengt)

Storleken har jag inga problem med, den är normalstor. Däremot har jag en del såkallade penila papler som jag gärna hade sluppit.

• ungvard

Är väldigt nöjd, flera centimeter över medel och står vid minsta beröring. Lite för nöjd kanske för jag gillar att visa upp den..

• Anonym (For real)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-06-26 09:25:18 följande:

Jag är nöjd, större än genomsnittet. Det enda negativa är väl att jag inte får upp den med yngre tjejer.

Du måste fan trolla mannen
  • Anonym (Lena)

Jag är jättenöjd, fortfarande efter tre förlossningar. Min man anser att jag känns exakt lika som för 15 år sen trots hans lilla pillevink.

• Anonym (Nöjd tjej)

Den ser inte konstig ut, hyfsat symmetrisk och fungerar som den ska så jag är nöjd.

• Anonym (Proportionell)

Jag tycker faktiskt att min kuk är helt perfekt. 17*14, rak och proportionellt ollon. Kanske en centimeter kortare vore bra eftersom den bottnar ofta i en del ställningar och det är sällan uppskattat. 

• Mr K69

Tänker att frågan är mer relevant hur hennes ansiktsuttryck ser ut när..... än hur den ser ut....

Svar på tråden Är du nöjd med utseendet av ditt kön?