• Ericky

Blöder...

Jag hade missfall I vecka 5 i maj som började på det sätt du beskriver. Räckte med trosskydd i flera dagar, blödde knappt. Ingen smärta eller klumpar. Men sen 5 dagar senare typ, så satte missfallet igång på riktigt. Blödde som en vanlig mens bara. Inga stora klumpar, men lite koagulerat blod.

Nu är jag gravid igen.

Håller alla tummar för att du slipper missfall! Det är ju vanligt med blödningar så det kan också vara helt ok<3

• Ericky
    marielle90 skrev 2021-08-03 09:43:48 följande:

Ägget har tyvärr satt sig på äggledaren och jag kommer opereras imorgon ???? ska ta bort ena äggledaren. Är så otroligt ledsen och rädd just nu.

Din stackare!!! Skickar massa kramar till dig <3
  • Ericky
    marielle90 skrev 2021-08-04 20:19:45 följande:

Genomgått operation idag. Tog bort ena äggledaren och ägget som satt fast i äggledaren. Så det var utomkvedshavandeskap. Usch mår så dåligt och är så ledsen. Men nu får man blicka framåt och hoppas man kan plussa inom en snar framtid och att det räcker med en äggledare ?? Tack för stöd

Har läst i många trådar om de so haft en äggledare och inte haft några problem. Att den kvarvarande äggledaren lär sig kompensera för den som saknas <3

Massa kramar igen. Ta hand om dig <3
Svar på tråden Blöder...