• Attansbananattack

Analysera mina test SNÄLLA

Blir galen, rfsu och digitalt visar neg 5 dagar innan beräknad mens, rfsu neg 4 dagar innan mens.

Men FYRA apotek hjärtat visar svaaaagt svagt positivt. Bim-8, bim-6 och bim-5.

Hur hade ni tolkat det? Och säg att ni ser de jag ser haha.. blir tokig.

• Svar på tråden Analysera mina test SNÄLLA
  • Anonym (Solstråle)

Jag ser ett svagt, svagt på vissa av dom. Knappt synbart. Men ja, det är bara att vänta! -6 och -5 är ju extremt tidigt att testa. 

• Attansbananattack
    Anonym (Solstråle) skrev 2021-07-01 08:24:35 följande:

Jag ser ett svagt, svagt på vissa av dom. Knappt synbart. Men ja, det är bara att vänta! -6 och -5 är ju extremt tidigt att testa. 

Frågan är ju om det är spökisar, för rfsu och digitalt visade neg 5 dagar innan. Idag är det 3 dagar kvar och inte testat sen 5 dagar innan!
  • Attansbananattack
    Anonym (Solstråle) skrev 2021-07-01 08:24:35 följande:

Nu trodde jag dom var neg.... för tog nya idag, 2 timmar efter att jag kissat mitt på dagen. Trodde direkt negativt men nu vet jag inte längre?? Är 3 dagar innan mens idag!

• Anonym (Något?)

Något syns det väl, men varför inte vänta någon dag till. Du kommer ju få reda på det inom en snar framtid ändå tänker jag :)

Svar på tråden Analysera mina test SNÄLLA