Inlägg från: Anonym (Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej)

    Eran penis storlek och era upplevelser med den

    Anonym (Man40+++) skrev 2021-07-09 09:22:24 följande:

    15,5 x 15... kan möjligen sträcka sig till 16cm lång en bra dag...

    Har haft min beskärda del av kvinnor, och jag har i princip aldrig fått några negativa kommentarer, och helt ärligt så har jag inte fått så många kommentarer om själva "organet" över huvud taget.

    Några kommentarer:

    "Gud va' stor du känns". Eeeh, okey, tack, eller!?

    "Gud va' skön din kuk är". Eeeh, okey, så bra då...

    En utländsk kvinna sa "you have a fat dick"...

    En flickvän kallade den för "min lilla prins".

    Sen är det många kvinnor som tyckt att jag är "bra i sängen".

    Endast en kvinna har initialt tyckt att den såg liten ut (jag är en s k grower). Men jag tror att det var mer för att vara lite provocerande. Vi flirtade hela kvällen, men vi skulle minsann inte ha sex. Sen försvann hennes kompisar, och jag erbjöd henne sovplats. Väl hemma så erbjöd jag mig att sova på soffan och erbjöd henne sängen. Slutade med att hon tyckte att vi båda skulle sova i sängen. Jag förklarade för henne att "jag sover naken" - av med kallingarna - och då kom kommentaren. Hon kunde dock inte låta bli att fortsätta "teasas", och det slutade med att vi hade sex. ONS tänkte jag dagen efter. Döm om min förvåning när hon hörde av sig helgen därpå och ville ha mer...

    Tänker mer så här: Det är inte storleken på pennan som är avgörande, det är hur snygg din autograf är...


    Det är ju dock en perfekt storlek
  • Anonym (Nej)
    Elizabet 1 skrev 2021-07-10 19:33:15 följande:

    VAR har jag skrivit att sex inte är viktigt för mig...Jo det är väldigt viktigt för mig-sen är riktig kärlek viktigt för mig också...

    Jag blev jätte kär i min man långt innan vi hade sex..på samma arbetsplats och jag hade inte brytt mig om han hade haft en mindre kuk...nu har han inte det utan en större modell..

    När man blir jätte kär så kan man inte styra över det själv- så nej du verkar inte veta vad riktig kärlek är alls!!

    Speciellt om du har valt bort killar som enligt dig haft för liten som du säger dig blivit kär i - då har du aldrig varit riktigt kär i en man!!

    Du behöver inte påstå att du blir kär i kuken det kan man utläsa från det du skrivit- och att du måste provknulla en man innan du blir "kär" ..

    Det låter som jag vill provrida hästen innan jag köper den...vilket man brukar göra innan man köper en häst, men det gäller hästar inte kärlek!!

    Att gifta sig är väl bara naturligt att man vill speciellt som kvinna om man träffat "den rätta" eller du kanske väntar på den perfekta kuken innan du vill gifta dig


    För dig är storleken oviktigt, för andra inte. En pytteliten kuk hade inneburit att mitt sexliv hade varit dåligt. Jag vill inte ha ett kasst sexliv, alltså hade det inte funkat.

    Jag lever med mitt livs kärlek. Jag vet absolut vad kärlek är :) Tack och lov har han perfekt kuk.

    Varför skulle man vara tvungen att gifta sig för att man älskar någon? Både jag och min sambo har varit gifta tidigare, känner inget behov av det igen. Man blir inte mer kär eller förhållandet blir inte mer värt för att man är gift.

    Är du medveten om att man inte måste skriva utropstecken efter varje mening? Det ser enbart outbildat ut.
  • Anonym (Nej)
    Elizabet 1 skrev 2021-07-10 22:06:10 följande:

    Nej för mig är inte storleken helt oviktig faktiskt, men normal är ok...min man har längre kuk än din dröm kuk, men jag skulle inte valt kuk storlek före kärleken!!

     ursäkta utrops tecknen

    Du lever med ditt livs kärlek efter du hade provridit honom som en häst!?

    Men om han hade haft en mindre kuk så hade du ju valt bort honom?

    För det har du ju skrivit själv...Så då kan det inte vara ditt livs kärlek för om det hade varit det så skulle du inte behövt provrida först

    Jo man blir mer kär av att gifta sig och det känns mer värt och är mer värt!

    Ingen är väl tvungen att gifta sig självklart om man så är osäker så är det nog bättre att låta bli..


    Normal är ok ja, vi pratar ju om en jätteliten.

    Hade vi inte funkat sexuellt hade vi inte varit ihop nej, det är viktigt för båda. Han är mitt livs kärlek jo, och jag hans.

    Mer kär av att gifta sig? Trams. För mig är det oviktigt, huvudsaken är att man älskar varann. Är inte ett dugg osäker på vårt förhållande men känner inget behov av att gifta mig.
  • Anonym (Nej)
    Elizabet 1 skrev 2021-07-11 02:23:16 följande:

    Det är du som pratar om "jätteliten" jag pratar om en normal som är ca 12cm eller där omkring..som funkat för mig att komma med förut...killar med större har det när jag var yngre funkat sämre med då dessa killar trott att det räcker med in och ut för att jag skulle komma pga deras större kuk..Då hade jag inte lärt mig att komma genom vaginal orgasm än!

    Men man ska inte dra alla över en kam märkte jag när jag träffade min man som har större då ändrades allt för han tänkte på mig först - typ damerna först

    Så om ditt livs kärlek hade haft en för liten enligt dig..så hade du valt bort honom...

    Vet han om att du hade valt bort honom pga av hans storlek så är väl det ok!

    Eller du får väl ha dom preferenser du har - inget är ju egentligen fel ärligt talat!

    Men jag tycker inte det är trams att man blir mer kär och att det känns mer "på riktigt" av att gifta sig...

    Men alla tycker olika helt enkelt och det är väl bara bra vad gäller allt möjligt- så vi kan väl enas om att alla tycker olika åtminstone..

    Hur man än känner så är väl egentligen ingenting fel så länge man är nöjd själv!


    12 cm är liten, för liten i min smak.

    Jag hade inte vetat att han var mitt livs kärlek i så fall eftersom det aldrig hade blivit något seriöst om vi inte hade funkat sexuellt. Då hade vi aldrig gått vidare.

    Du tycker att det blir mer på riktigt. Det känns mest som småflicksdrömmar. Jag är mer realist.

    Precis, man har ju olika preferenser och inget är rätt eller fel :)
  • Anonym (Nej)
    Elizabet 1 skrev 2021-07-12 00:01:07 följande:

    Jag har förstått att du tycker det är för liten!

    Du har med andra ord aldrig blivit riktigt kär innan du haft sex med en kille...då blir du ju kär i kuken som killen har.-så hur kan han vara ditt livs kärlek- det går inte ihop!

    Sen måste du igen låta nedlåtande bara för jag tycker att gifta sig känns mer på riktigt! Nej det är inga små flicks drömmar alls!

    Ha ha mer realist -du menar att du är en naiv realist- då är jag mer realist för om man är gift så delar man lika vid ev skiljs mässa utan äktenskaps förord vilket han aldrig begärde trots hus, bilar, flygplan, mm-

    Jag vill inte skiljas eftersom han är min stora kärlek och Jag visste inte ens om att han var rik eller kuk storlek när jag blev kär i honom!

    Sen var det han som ville gifta sig och han ville inte skriva något äktenskaps förord ens!

    Jag kan förstå om andra tycker annorlunda, men du verkar ju inte kunna det!


    Jag blir inte kär bara sådär, det är en del som måste klicka innan jag släpper in någon så långt. Det är inte särskilt vanligt att bli tokär vid första ögonkastet. Nej, blir gorgoner kär i kuken men den spelar roll, precis som en del andra saker. Hade mannen jag träffar enbart gillar vaniljsocker hade vi inte heller fortsatt tex.

    På vilket sätt skulle jag vara naiv? Jag har varit gift, är mycket väl medveten om hur det funkar. Du skriver som om du är typ 14 år så jag undrar vem som är naiv :)

    Det är väl du som skriver i alla trådar att du lämnade ditt ex för din man som inte är snygg men är bra i sängen. Du är smal med stora naturliga bröst och får hundra olika orgasmer :)

    Jag har hela tiden skrivit att man har olika preferenser, kanske skulle ha skrivit det med utropstecken ;)
  • Anonym (Nej)
    Elizabet 1 skrev 2021-07-12 19:19:12 följande:

    Vad menar du med tenting??

    Nej en kuk kan inte nå någon punkt bakom livmodern hur lång den än är det är fysiskt omöjligt,  men precis framför som A- punkten eller livmodertappen sen tar det stopp!

    Sen har det inget direkt samband med omkretsen att göra och 20 cm i omkrets - det tror inte jag ens finns- jo på en gorilla kanske  

    Om du jämför med kondomers storlek så är största storleken XL långt långt under det ca 13- 14 cm i omkrets om jag inte minns fel!.

    En kvinnas slida är ca 10 cm djup i avslappnat tillstånd, men vidgas efter behov/längd och upphetsning - och då kan vissa få orgasmer längre in s.a.s 

    men det handlar mer om teknik, träning i avslappning och mjuk/normal  penetrering och ev annan beröring -olika från kvinna till kvinna (sen finns det ju undantag kvinnor som gillar mer "hårt" sex)


    Det är inte stopp vid livmodertappen, slidan går upp en bit till vid sidorna av den.
  • Anonym (Nej)
    Elizabet 1 skrev 2021-07-13 07:19:28 följande:

    Så du jämför dig med Gorgoner som var kvinnliga monster-passande!

    Ja jag förstår nu att hade killen enbart gillat vaniljsocker mm, mm så hade du inte heller fortsatt - du behöver inte övertyga oss något mer om hur ytlig du är!

    Nej då du är inte naiv alls du är bara osmart och ytlig- men det är ju upp till dig vilka preferenser du har..och vad du missar pga det!

    Vilka mina preferenser är-är upp till mig!

    Vet inte vad du pratar om ens att jag skriver i alla trådar om att jag lämnade nåt ex för min man som var bra i sängen-så ytlig är jag inte?

    Och du vet väl att man inte kan få 100 olika orgasmer!

    Du kan sluta och hitta på saker nu som folk inte ens har skrivit!


    Det borde vara rätt uppenbart att gorgoner och vaniljsocker var stavningskontrollen som hoppade in. Det skulle givetvis stå att jag inte blir kär i en kuk och att jag inte hade funkat ihop med en man som bara gillar vaniljsex.

    Det är inte jag som är osmart eller skrivet som om jag inte ens tagit mig igenom grundskolan. Jag missar inget :)

    Du skriver extremt likt den personen iaf, svårt att tro att två vuxna uttrycker sig som barn och avslutar varje mening med mängder av utropstecken :)
  • Anonym (Nej)
    Elizabet 1 skrev 2021-07-13 21:08:56 följande:

    Du är en riktig komiker som stavar så dåligt, men sen skriver du att det är inte jag som är osmart eller skrivet- du menar väl skriver eller? som om jag inte ens tagit mig igenom grundskolan. Det var lite komiskt. Sen om folk stavar lite fel det gör väl alla. Många ggr beror det ju på att man råkar slinta på tangenterna.

    Vilket jag antar att du gjorde.

    Ok om du säger att du inte missar eller saknar någonting i ditt liv så måste du ju ha det lika bra som jag..så varför låter du så bitter och avundsjuk för att du inte hittat en rik man med perfekt kuk enligt mig eller ha ha.

    IGEN jag har inte ens skrivit i massor av andra trådar om min man och något ex som jag lämnade pga att min man var bra i sängen..Jag var singel när vi träffades...

    Men det kanske är svårt för dig att förstå att det kan vara flera som tycker likadant här på FL 

    Men 

    Det här var ju din första tråd du skrev i som du själv skrev till (12/11) ovan

    under ett anonymt nick - du vågar inte visa ditt ansikte ens överhuvudtaget!

    Troll.....


    Det är inte jag som stavar dåligt här :) Du skriver som ett barn.

    Vad skulle jag vara avundsjuk på? Jag lever med mitt livs kärlek och saknar inte ett dugg.
  • Anonym (Nej)
    Elizabet 1 skrev 2021-07-15 02:40:52 följande:

    Nej du har inte stavat dåligt alls  så ditt "du skrivet var rätt stavat? Eller "Hade mannen jag träffar enbart gillar vaniljsocker" rättstavat som egentligen skulle vara skriver, gillat och (vaniljsex enligt dig själv) .Nej det är väl knappast bra stavat.

    Men jag brukar inte bry mig om sådana petitesser hur någon stavar så länge man förstår vad dom menar, men det gör man inte när du skriver.

    Och du kan inte påstå att en skriven text ska vara uppenbar för någon annan om du stavar som en kratta.

    Resten tror jag inte ett dugg på "jag lever med mitt livs kärlek" när du t.o.m skrivit själv att du väljer man efter kuken.

    Men du kan ju "tro" att du gör det och att du inte saknar ett dugg.

    Vet din eventuella karl att du inte älskar honom utan hans kuk så passar ni ju perfekt ihop.

     


    Det är inte felstavat utan rätt uppenbart att stavningskontrollen har ändrat och jag inte har korrekturläst.

    Jag har inte skrivit att jag väljer män efter kukar - har du så stora problem att tolka skriven text? Jag har skrivit att det är en grej som jag tycker är viktig, att den inte är alldeles för liten. Det är EN preferens. Jag tror inte, jag vet att han är mitt livs kärlek och jag vet självklart att jag inte saknar något. Vad du tror är totalt irrelevant:)

    Som sagt, tolka skriven text verkar vara svårt. Jag har aldrig skrivit att jag enbart älskar hans kuk.
  • Anonym (Nej)
    Elizabet 1 skrev 2021-07-16 22:35:59 följande:

    Måste du använda stavnings kontroll?? Är du från ett annat land eller? det är ju ok, men om du är svensk..Det betyder ju att du inte kan stava bra själv i det svenska språket!

    Det spelar iofs ingen roll, men ingenting kan vara uppenbart vad du menar för någon annan i skriven text..Jag trodde du var vuxen nog att förstå det!

    Du har skrivit från ditt första inlägg och i flera inlägg att om du så blev kär i en kille som hade för "liten" enligt dig så skulle du inte fortsätta/ inleda en relation med killen så då väljer du ju man efter kuken!

    Du får väl "tro" vad du vill, men hade killen som "är din stora kärlek" haft en för liten kuk -enligt dig så hade ni ju inte varit tillsammans!  Så hur kan du ens påstå att han är din "livs kärlek" när det bara är ditt "livs bästa kuk möjligtvis"

    Ja det är ju bra att det är totalt irrelevant vad jag tror att du saknar, men jag pratar inte bara om sex...Det finns annat i livet man kan sakna också..

    .


    Du har verkligen problem med läsförståelse:) Lägg ner nu.
  • Anonym (Nej)
    Elizabet 1 skrev 2021-07-18 20:30:45 följande:

    Du har verkligen problem med att förstå att andra inte kan veta vad du menar i skriven text!

    Hur ska någon förstå att du menar vaniljsex istället för vaniljsocker när alla redan vet hur ytlig du är..Eller gorgoner hur kan någon förstå vad du menade med det?

    Måste man använda stavningskontrollen så kan man ju läsa igenom vad man skrivit innan man skickar iväg ett inlägg åtminstone!

    Och jag lär andra att stava rätt i det svenska språket, men inte på FL där får folk skriva fel hur mycket dom vill...Och jag använder så många utropstecken jag vill!!!

    Koncentrera dig på din "stora kärlek" som tydligen var rik istället och som kan ge dig allt du önskar- vilket kap du gjort!


    Stavningskontroll är automatiskt på mobiler, det är inte direkt så att jag scannar igenom inläggen manuellt. Om man har minsta läsförståelse så förstod man vad jag menade om man läste hela meningen. Inte jättesvårt.

    Fortsätt att använda en massa utropstecken, då framstår du som lika bakom som du uppenbarligen är :)

    Rik? Hur har du fantiserat ihop det? Jag har aldrig skrivit att min partner är rik. Jag har skrivit att jag inte saknar något - om du tolkar det som pengar vet jag inte hur det står till med din förmåga att läsa. Han är ett kap ja, för mig iaf :)
  • Anonym (Nej)
    Stefano82 skrev 2021-07-18 21:04:22 följande:

    Jag har en kuk på 15 cm med en omkrets på 5-6cm och det tycker jag är normalt. Men klart folk dra till med monsterkukar eftersom de tror kvinnor vill ha såna, kan du inte använda munnen så spelar inte kuk storleken nån roll.


    5-6 cm omkrets? Det är extremt smalt, du blandar inte ihop omkrets och diameter? Munnen ersätter inte en normalstor kuk. Alla kvinnor älskar inte oralsex och det väger absolut inte upp brist på annat
  • Anonym (Nej)
    Stefano82 skrev 2021-07-18 22:23:26 följande:

    Som du skrev bland ihop dem! Lite trött i huvet ikväll, men min är 15cm med 14cm i omkrets.


    Haha, ja det var lite skillnad :)
  • Anonym (Nej)
    Elizabet 1 skrev 2021-07-18 23:43:39 följande:

    Är du så dum att tro att andra ska veta vad just du menar...Så är det du som inte har läsförståelse...

    Ingen kan väl veta vad du menar i skriven text och jag läste hela din förvirrande mening om gorgoner, vaniljsocker osv..men som vanligt skyller du på annat som din mobil eller andra!

    Fortsätt att inbilla andra att du är tillsammans med "din" kille ENBART pga att du älskar honom och inte storleken på kuken..Eller menar du verkligen att om han hade haft en "för liten kuk" för dig. Så hade du fortsatt ha ett "förhållande" med honom..Ja då tror jag på dig om "riktig kärlek" annars är det inte riktig kärlek!

    Om du inte fattar när man fångat ett kap så har du mycket att lära tydligen!


    Vad roligt för dig att du har hittat även citattecken- även om du inte förstår hur man använder sådana heller på ett korrekt sätt.

    Dina inlägg uppfattas som om du är korkad, full eller påtänd. Du förstår ju inte vad folk skriver så fortsätt att prata med dig själv.

    Jag är nöjd med mitt liv och kommer inte att slösa mer tid på dina förvirrade inlägg. Lägg lite mer tid på en kurs i grammatik och läsförståelse så blir det enklare för dig i livet :)
Svar på tråden Eran penis storlek och era upplevelser med den