• Mammmmmaamuu

Tolka testet

Är detta pos? Har tagit tre tester där två va neg och detta visar något? Eller? Är de inbillning?

Man kan ju bli knäpp av mindre. Är 9 dagar sen men mensen så tänker att de kanske skulle vara mer starkt om det var pos då?

Tacksam för svar

• Svar på tråden Tolka testet
  • Jag är bara jag

9 dagar sen mens så ja, det borde varit tydligt och starkt streck. Du kan vara tidigt gravid och räknat fel på äl däremot. Du får vänta och se vad som händer. Ta ett nytt test om 3-4 dagar. Är du gravid borde det visa tydligare.

• Anonym (D)

Jag ser absolut en skugga av ett streck.

Hur säker är du på din äl? Tempar du? Om du inte tempar är det egentligen omöjligt att veta när äl skett.

Äl-test kan ge utslag och sedan kommer en förskjuten ägglossning. Min ägglossning kom senast 5 dagar efter positivt äl-test, alltså förskjuten minst tre dagar.

• Anonym (Gul)

Hjälp mig t8lka det blå testet. Ser ni ett sträck eller börjar jag bli knäpp? Jag är 11 dagar efter Ovitrelle sprutan

• Anonym (Gul)
    Anonym (Gul) skrev 2021-07-06 18:01:10 följande:

Hjälp mig t8lka det blå testet. Ser ni ett sträck eller börjar jag bli knäpp? Jag är 11 dagar efter Ovitrelle sprutan

• Gabriella33

Behöver hjälp o tolka detta äl test! Är efter ett ma och behöver få koll på min cykel igen.. är äl på g må tro?

Svar på tråden Tolka testet