• Gaiaria

För oss 35+ som försöker bli gravida

Hej!

Jag är 40 år precis och tog ut spiralen förra fredagen i försök på en sladdis med min nya man. Har 2 tjejer som är 12 och 15 innan så det var länge sen jag gick i gravidtankar. Nu är det helt plötsligt allt jag kan tänka på...

Hade Äl den 7:e, söndags, tror jag. Fre-lör har jag haft bruna/ rosa flytningar som nu slutat (nidis?). Molat i livmodern och nu även i korsryggen. Men jag letar ju tecken som en galning. Hade superlätt att bli gravid som yngre men det var ju länge sen nu...

• Gaiaria

Börjat med ÄL tester för första gången den här cykeln i projekt syskon. Bebis är bara 6 månader men eftersom jag fyller 42 i sommar finns ingen tid att spilla..

Tycker att det är en stegring CD19 em & CD 20 morgon. Vad säger ni som kört med ÄL tester? Syns lite starkare i verkligheten.. Ska ta ett till strax och testa CD20 em. Betyder det att jag har ÄL idag eller imorgon? Har lite ont i magen idag, äl flytning och mått lite illa. Men sen ägglossning, inte konstigt att jag missat den innan jag började testa... 

Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida