För oss 35+ som försöker bli gravida

För visst är det så att lh minskar ganska fort när äl väl varit?
Spännande o se morgondagens test

Jag vill också få högre temp!!

Drar igång ÄL-testandet imorgon. Har så satans ont idag så kroppen förbereder sig helt klart och denna gången hoppas jag att det är guldägget som släpper!!
Bekräftad ÄL imorse så väckte mannen som fick lov att ställa upp på lite morgonmys (samt flera kvällar i rad de senaste dagarna). 😆 Inte han emot men nu har vi gjort vad vi kunnat och den evighetslånga väntan har bara börjat. 😝
Dåååå är man igång med testandet. Inget utslag idag men saker händer i kroppen det känner jag. CD12 idag och jag brukar ha ÄL 1CD4 eller CD15. Men sist hade jag CD17 så vem vet hur det blir denna gången. Vi kör varannan dag fram tills testet slår om, då får vi till det både omslagsdagen och dagen efter :)
Wow här händer det grejer
Fortsätter hejja på er alla här från avbrytarbänken och har faktiskt beställt vin och ost till helgen, då jag helt iskallt räknar med positivt besked på fredagens blodprov.
En fråga till er kunniga, ska jag regga missfall i appen den dagen HCG är på noll?
Jag vill ju få det så rätt som möjligt för kommande cyklar men är så osäker på hur jag ska göra så det blir rätt liksom..
En helt annan grej, HUR ska jag kunna sitta på avbrytarbänken en månad till minst kommer nog inte fixa det men kanske dumt att smyga igång liggandet redan nästa äl?
Så fint att ni delar med er massor i både med- och motgångar! Håller tummar och tår att det tar sig för oss alla snart 🥰
Min graf ovan, säger inte supermycket? Men vill ju såklart att det ska funka denna månad 🤞
Är det fler som väntar på att testa nu? Vänta på BIM? Kliar i fingrarna 😂
Kommer mensen kan jag i alla fall glädja mig åt att det blir hydrosonografi (som ska göras precis när mensen är slut) 😝 Och idag har mannen lämnat sitt prov. Så processen går ju vidare, tjohoo 🥳🤪
Jag var tvungen att googla. Alltså det är aldrig fel att ha små olika delmoment att se fram emot om det nu tvunget inte ska bli de man önskar mest :)
Hur lång tid tar det innan ni får svar? Är ni nervösa eller känns det gött att sysselsätta sig med något?