För oss 35+ som försöker bli gravida
Vad gör dom?
Är man rekommenderad att inte bli gravid under utredningen?
Ok har inte alls fått fel och tar gravtest er nu till hö och vänster 😅
Vita är apotekets testa tidigt och upplever att jag fått starkare resultat på den än premom testen.
De andra vita är 25 ug test
Längst ner är premom testet som blev gjort i morse.
Överlevt första cykeln efter MF, 37(!!!) dagar lång cykel. Så är på ny kula nu igen, hoppas på plus denna cykel.
Hur mår ni andra? Hur går det för er?
Jag undrar lite vad som händer i kroppen? BIM+2 fick jag en blödning, som började med brunt blod.. varade i typ två dagar.
negativt test på BIM. Har i 5-6 dagar nu efter mens haft som ?spotting?? aldrig haft mellanblödningar förut. Pyttelite varje dag, varierar mellan mörkbrunt och ljusrosa.
har senaste 4-5 dagarna börjat må illa, oerhört trött och det spänner lite i brösten, precis som när jag varit gravid. Fortfarande negativa tester..
pratat med BM som gav råd att vända mig till VC på måndag? vad tusan kan vara på gång i kroppen?
usch, nu har vi försökt i över ett och ett halvt år och inget händer?!?
alltid haft så lätt att bli gravid tidigare men nu 6 år senare och en ålder på 38 känns det helt omöjligt?
har en cykel på 29 dagar och känner alltid av min äl, va tusan är fel? :(
finns det någon som kan tipsa om bra tillskott som kanske skulle kunna göra susen? fy allt känns så tröstlöst.
Jag tog ett test i tisdags, dagen före beräknad mens (ÄL+11) och det var tokblankt. Jag antog då som varje månad att det inte blev något.
Min mens kom aldrig i onsdags, och inte igår heller så nu tog jag ett test idag, alltså fredag vid lunchtid (ÄL+14) och hör och häpna så dök det upp en svagt streck.
Jag tog då ett till test för att dubbelkolla och det dök upp ett svagt streck där också.
Jag och min man har försökt bli gravida sen september 2022, alltså i ca 2,5 år...(är 37 år).
Är jag verkligen gravid??? Bifogar bilder!