För oss 35+ som försöker bli gravida
Omg! Nu är det snart dags för oss! 😍
Omg! Nu är det snart dags för oss! 😍
Jag har lite ÄL-värk tror jag faktiskt.
tyvärr NOLL fertilt sekret. Och det är inte likt mig. Jag hoppas det dyker upp under morgondagen ☺️
jag jobbar OK tider denna veckan så det hade varit bra timeing om ägglossningen sker.
Hej tjejer! Länge sedan jag skrev i tråden.
Fick göra en abort i början av december pga MA (igen) skapades den 17. Var idag på gyn för återbesök och fick veta att ledande follikeln var 12 mm. Vet ni hur mkt den växer per dag?
Hej tjejer!
Jag hoppar också in här 😊 Planerar ett tredje barn och är snart 38 år. Våra barn är 10 och 12 så det känns superspännande att få göra om allt igen så här långt senare 😊
Har nyligen haft min första äl och är på äl+6 eller 7.
Jag lägger till att jag har pvo:s och behövde ägglossningsstimulerande tabletter för att få till våra barn. Men nu när jag är äldre så verkar cykeln normal så förhoppningsvis kan vi köra på själva.
Hej,
var en sväng i denna tråd januari-mars då jag plussade Och nu är man här igen pga MA upptäckt i V11
där fostret slutade utvecklas i v 9.
idag är det dag 10 sen jag fick hjälp med medicin att sätta igång blödningen. HCG är nästan negativt, blödningen är över och känner i kroppen att den förbereder sig. Så nu kör vi igen.
köpte en Apple Watch för att slippa mäta tempen själv (glömmer och vaknar mycket på nätter pågrund av 20 månaders som sover dåligt). väldigt skönt. Använder inte LH test just nu men börjar efter att mina superkänsliga graviditetstest visar helt blankt.
denna resa var krokigare än vägen till de andra barnen. Tror jag hade en kemisk i februari med för fick svaga plus då.
kommer inte testa mig tidigt denna gång, utan vänta till min födelsedag den 24 juni (för lite tur) om jag inte får mens innan dess.
hur länge har ni försökt härinne?