• Alvedon83

För oss 35+ som försöker bli gravida

Tråkigt att höra om er som fått stänga verkstaden😓

Här kör vi på fortfarande men har inte varit så aktiv på familjeliv. Inget plus detta år heller. Håller tummarna för 2025, då fyller jag 42 och maken 43.

Chansen att lyckas är ju låg men så länge jag har ägglossning finns ju en liten strimma hopp😊

• Alvedon83
    Maskros88 skrev 2025-01-03 15:59:29 följande:

...eller kan jag ha en långsam stegring av temp denna gång och att äl var vid 19e..?

Ja det verkar stämma mer med det fertila sekretet. Hur ser kurvan ut idag?

Här är min, lång väntan kvar. Fick inte till det när sekretet var som bäst men dagen innan i alla fall så finns en liten chans.
  • Alvedon83

Lovande graf men testa tidigt negativt i morse samt massa pms-symptom. Tempen kommer säkert börja vända nedåt i morgon. Nån fler som närmar sig bim?
  • Alvedon83
    Maskros88 skrev 2025-01-12 13:41:57 följande:
    Detta är min konstiga kurva.
    Fick "mens" för tidigt igår,håller på att avta idag och tempen har ökat igen.
    Aldrig varit med om detta,nån annan som fått såhär konstigt?
    Har du testat nåt?
  • Alvedon83
    Maskros88 skrev 2025-01-13 09:50:12 följande:

Negativt test idag,relativt hög temp för att ha mensblödning 36.6.
    Blödningen har börjat avta idag redan på dag tre.
    Så jäkla konstigt allting..

Hur går det för alla andra..?♡
    Ha en underbar måndag allihopa!

Nån tillfällig obalans i hormonerna kanske?
    För mig går det som väntat, negativt test och tempen dök imorse, mens idag eller imorgon.
  • Alvedon83
    Idaho1989 skrev 2025-01-24 09:08:56 följande:

Fortfarande ingen mens här, ska testa igen i morgon om den inte dyker upp. Så extremt frustrerande 👎

Va segt, när tror du att du haft ägglossning?
  • Alvedon83
    Idaho1989 skrev 2025-01-30 11:11:22 följande:

Fick brev igår angående provsvar för proven jag lämnade i samband med sista missfallet, allt normalt. De erbjuder fortsatt utredning med ultraljudsundersökning och spolning av äggledare, så ska ringa idag eller imorgon och boka tid för det.

Hur går det har du fått mensen än?

Här kom äl senare än förra månaden, så missade bästa dagen igen😓 hoppas på tur ändå👍
  • Alvedon83

Tempen börjar gå nedåt och pmsen är här. Ska testa imorrn men tror inte på den här månaden heller.

• Alvedon83

Är på äl +8 idag. Kemisk grav förra cykeln, hoppas ju såklart att det tagit sig direkt men känner mig lite för sur och lättirriterad för att det ska vara nåt annat än mens på gång. 

• Alvedon83
    Idaho1989 skrev 2025-04-29 17:24:32 följande:

Det gick åt pipsvängen den här gången också, såklart. Ett MA den här gången, fostret hade slutat utvecklas omkring v8, så strax efter förra ultraljudet. Har fått en tablett idag och kommer läggas in på torsdag och få resten på plats. Hatar min kropp, universums orättvisor och att vården inte kan ge något svar 

Åh nej, beklagar verkligen, så sorgligt❤️
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida