För oss 35+ som försöker bli gravida
Är på äl +8 idag. Kemisk grav förra cykeln, hoppas ju såklart att det tagit sig direkt men känner mig lite för sur och lättirriterad för att det ska vara nåt annat än mens på gång.
Är på äl +8 idag. Kemisk grav förra cykeln, hoppas ju såklart att det tagit sig direkt men känner mig lite för sur och lättirriterad för att det ska vara nåt annat än mens på gång.
Det gick åt pipsvängen den här gången också, såklart. Ett MA den här gången, fostret hade slutat utvecklas omkring v8, så strax efter förra ultraljudet. Har fått en tablett idag och kommer läggas in på torsdag och få resten på plats. Hatar min kropp, universums orättvisor och att vården inte kan ge något svar på varför det händer.
Vill bara tacka alla här inne för allt stöd och pepp ❤️ Lades som sagt in på avdelning för att få behandling med cytotec, det funkade delvis men inte helt så fick stanna över natten och sen sövas för skrapning, när det var klart fick jag åka hem i princip direkt. Har fått väldigt bra bemötande av alla på avdelningen, sköterskorna var superduktiga och gulliga och såg till att jag inte hade ont osv.
Fick medicin mot illamående direkt när jag började må dåligt av citodonen och rent allmänt så var det hela ändå en "bra" upplevelse under omständigheterna.
En läkare såg också till att jag och mannen ska få lämna lite fler prover för att se om de kan hitta en anledning till varför graviditeterna inte vill stanna.
Hej tjejer.
Det var ett tag sedan jag var här men jag ser hur ni kämpar! Heja er!
Jag är nu i vecka 27. Allt rullar på men så finns såklart oron att bebisen ska dö eller att något ska gå snett under förlossningen eller så. Eller att hon helt enkelt ska komma alldeles för tidigt.
Jag skickar lite hopp till er! ❤️
Hej, jag hade ju mitt andra MA i december och fick ett kemiskt i februari. Efter det har jag inte fått fler plus. Vet inte hur många fler försök vi ska ge oss på..
Positivt ägglossningstest i lördags så verkar som att kroppen är på G igen. Bara invänta (eventuell) mens och sen kontakta gyn igen för fortsatt utredning.