Anonym (R) skrev 2025-05-19 11:09:04 följande:
Det värsta är att jag alltid känner mig lite korkad när jag testat och fått ett negativt svar. Lite som om det vore helt idiotiskt att tro att det hade kunnat vara något annat. Och denna gång var jag ju som jag skrev ändå ganska tveksam till att det blivit något. Mensen kom sen under dagen helt enligt plan. Jag vill ju gärna tro att den insikten jag har över min cykel, när jag har ägglossning och att den är så regelbunden skulle vara positivt för att bli gravid, men än har det ju inte gett något resultat. Men bara att fortsätta hoppas och försöka. Jag har verkligen bestämt mig för att ge det den här sommaren att fortsätta vara hoppfull, men om det inte tar sig så kanske det är bättre att jobba på acceptansen att vi blir en en-barns-familj. Det finns ju fördelar med det också, men är inte riktigt där att jag orkar reda ut alla mina känslor kring det ännu.
Har du hunnit testa något mer nu? Håller tummarna för att det bara var lite tidigt.
Förstår precis vad du menar. Man har hoppet att det blivit ngtem kroppen säger nej. Man går och kollar på gravtestet 100 gånger under dagen. Kanske det blivit positivt när det torkat 😅
Tror jag har landat i samma tanke. Ger det sommaren.
Japp testat en gång om dagen. Det är absolut inget på testen. Är på äl+10 idag. Hade det varit ngt så hade det visat sig.
Bara att vänta på mensen här med 😫