Återfall I spelmissbruk, sambon lämnar mig
Hej 
Jag är i exakt samma sits. 
Dock har inte mitt missbruk varat så länge, men haft en ansträngd ekonomi länge för att jag är dålig på att hantera pengar och köpt mycket skit tidigare som man inte behövt eller råd till.
En flytt till mindre by som inte blev som förväntat, varit stressad över att inte få tid till fru och barn.  
Började spela och gick bra i början, men till slut gick det inte. Allt gick i brak och nu har jag troligtvis spelat bort min familj bara för att söka spänning några korta snurr under ett par månader. 
Nu är det framlagt till fru(troligtvis snart ex-fru)
Har börjat ta hjälp av psykolog och KBT. 
Men det är så vansinnigt mycket att ta tag i på lite tid. 
Vi har varit ihop i 12 år gifta i tre, två barn. Som jag nu troligtvis kommer se ännu mindre av. 
Fortfarande osäker på hur allt blir. Hon är sviken, arg och trött på att det alltid är problem med pengar och detta var droppen. Hon ska åka uppåt landet över jul och nyår till hennes föräldrar. Andas lite och sen får jag väl nådastöten. Men hoppet är inte över än. 
Vill inget hellre än att ha kvar min fru och barn och åter vinna hennes förtroende. 
Men det är en lång väg att gå och jag gör allt för att inte pressa henne för mycket, men det är svårt. Hon har totalt stängt av allt vad känslor, stöd och annat heter. 
Skiten jag har satt mig själv och mina barn och fru i är sånt skit. Vansinne till ångest och depression. 
Så nä du är inte ensam. <3