Inlägg från: Anonym (Siff) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Siff)

Bonusar

Anonym (Lollo) skrev 2021-07-07 21:51:21 följande:

Blir så ledsen när jag läser om er som inte accepterar era bonusar.

Jag träffade en man som har både vuxna barn och hemmavarande barn. Dessutom barnbarn finns med i livet.

Jag har med mig ett vuxet barn som bor hemma hos mig på 100% sen hon var 12. Hennes bio pappa avled i en hjärntumör.

Denna man träffade jag för 2 år sedan. Jag njuter av hela min familj fast vi är särbo, jag älskar dom som mina egna. Min särbo behandlar min dotter med full respekt.

Jag skulle inte kunna behandla mina bonusar på ett annat sätt än vad jag gör mot mitt eget barn.

Ni som inte accepterar era bonusar kan sitta själva för ni är inte värda ngt

Lollo, jag tycker du ska gå tillbaka i tiden och träffa en man med barn när du själv inte har något barn. Försök att tänka dig in i hur det kan bli. Klarar du av det så lovar jag att försöka tänka mig in i hur det är att förlora mitt barns far som avlider av en hjärntumör (även om du inte nämnt om ni var nära, huruvida han varit en närvarande far eller nånting alls),
  • Anonym (Siff)
    Anonym (Aldrig bonus än) skrev 2021-08-15 18:25:10 följande:

Det bestämmer var och en själv.Jag har varken ork eller råd att försörja bonusbarn.Intresset finns inte där heller .Men visst skulle jag respektera min partners barn.Men inget mer.

Nej, exakt: "Ni som inte accepterar era bonusar kan sitta själva för ni är inte värda ngt". Så fruktansvärt trångsynt. Verkar inte ha någon förmåga alls till medkänsla. Men ska samtidigt hålla fram sina egna "tragedier", på ett väldigt ytligt sätt dessutom. Tigga sympatier med ena handen samtidigt som hon slår nägon i huvudet med andra handen.
  • Anonym (Siff)
    Anonym (Aldrig bonus än) skrev 2021-08-16 18:21:12 följande:

Det beror helt på människan.Väldigt sociala,öppna vuxna har det lättare att leva i bonusfamilj.Dom som inte vill vara ensamma.Det är perfekt då.

Vad vet du om det? Var hittar du den informationen?
Svar på tråden Bonusar