• Anonym (Tjo)

Duschar ni tillsammans?

Duschar ni med er partner?

• Svar på tråden Duschar ni tillsammans?
  • Anonym (Tjo)
    Anonym (...) skrev 2021-07-08 19:42:49 följande:

Japp! Och vi båda älskar det...

Jag har aldrig duschat med nån för jag är inte tillräckligt bekväm i min kropp för det. Men jag skulle vilja! Tänker mig att alla gör det förutom vi
  • Anonym (Tjo)

Ja det ligger väl mest hos mig men jag har lite skavanker som jag gärna döljer trots förhållande..

Det känns såklart hämmande och tråkigt men jag vet inte hur jag ska komma övet det.

Min sambo gillar inte att duscha ilag heller så det är inget tjat om det, men jag får för mig att jag skulle vilja det!

• Anonym (Tjo)
    Anonym (handendär) skrev 2021-07-08 21:05:30 följande:

Bara gör. Som en grej liksom. Duscha i baddräkt om det känns obekvämt, och se vart det leder. Skippa tanken att du ska bli ren, ta en dusch imorgon tillsammans i badkläder för att det är varmt, om det nu ska vara varmt där ni är imorgon. Gör det helt kravlöst.

Det ska vara varmt men ses inte förrän imorrnkväll..

Det blir inget lämpligt tillfälle heller, det hade garanterat varit enklare om han var en badare och jag med. Men inte det heller :)

Jag gillar inte min kropp bara när jag ?står upp?, var överviktig som barn och tonåring och fick fettdepåer på ocharmiga ställen och brösten inte så fina efter viktnedgång.

Det är lustigt hur det är, jag ser ut som en lång smal/normalbyggd kvinna med fina kurvor. Men naken ser jag ut som jag vet inte vad?
  • Anonym (Tjo)
    Attawoman skrev 2021-07-08 22:14:51 följande:

Vi duschar alltid tillsammans. Är en mysig stund tillsammans. Min sambo brular skrubba min rygg och det känns som en chans i den stressiga vardagen att hinna med varandra. Däremot älskar min sambo att ha sex i duschen, vilket jag inte gillar lika mycket. Dels är det trångt och inte så mysigt, sen är min sambo väldigt "stor". Lyxigt kan tänkas, men nej. Bakifrån, som det alltid blir i duschen, gör att han känns ännu större och faktiskt gör ont. Ibland går det bra men när det gör för ont så brukar jag vända mig och ge honom oralsex istället. Då älskar han mig ännu mer, man slipper få sperma på lakanen och jag slipper få ont. Borde kanske prata med honom att det gör ont i duschen, men vill samtidigt inte förstöra hans känsla.

Nja men varför ska du kuva dig för honom, egentligen. Om det gör ont, varför ska du inte prata om det, för hans skull? I min värld låter det lite sorgligt samtidigt som jag förstår. Men när det rent av gör ont liksom? då är det väl ganska tvunget att ta upp det för din skull? Så vem är viktigast. Det går väl hitta något som är skönt för båda. Har svårt att se att så många män skulle göra mycket som gör ONT, för att deras kvinna vill det.
Svar på tråden Duschar ni tillsammans?