Duschar ni tillsammans?
Duschar ni med er partner?
Duschar ni med er partner?
Japp! Och vi båda älskar det...
Ja det ligger väl mest hos mig men jag har lite skavanker som jag gärna döljer trots förhållande..
Det känns såklart hämmande och tråkigt men jag vet inte hur jag ska komma övet det.
Min sambo gillar inte att duscha ilag heller så det är inget tjat om det, men jag får för mig att jag skulle vilja det!
Bara gör. Som en grej liksom. Duscha i baddräkt om det känns obekvämt, och se vart det leder. Skippa tanken att du ska bli ren, ta en dusch imorgon tillsammans i badkläder för att det är varmt, om det nu ska vara varmt där ni är imorgon. Gör det helt kravlöst.
Vi duschar alltid tillsammans. Är en mysig stund tillsammans. Min sambo brular skrubba min rygg och det känns som en chans i den stressiga vardagen att hinna med varandra. Däremot älskar min sambo att ha sex i duschen, vilket jag inte gillar lika mycket. Dels är det trångt och inte så mysigt, sen är min sambo väldigt "stor". Lyxigt kan tänkas, men nej. Bakifrån, som det alltid blir i duschen, gör att han känns ännu större och faktiskt gör ont. Ibland går det bra men när det gör för ont så brukar jag vända mig och ge honom oralsex istället. Då älskar han mig ännu mer, man slipper få sperma på lakanen och jag slipper få ont. Borde kanske prata med honom att det gör ont i duschen, men vill samtidigt inte förstöra hans känsla.