• Anonym (Sugen)

    Vilket föredrar ni killar att utföra på tjejen?

    Vad föredrar ni? Själv är det olika från gång till gång :)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket föredrar ni killar att utföra på tjejen?
  • Anonym (Keso)

    Jag föredrar det vi båda gillar, det båda njuter av utan krav och tvång. Frivilligt och ömsesidigt, smaka på det ts om du vill ha ett livslångt sexliv tillsammans med någon.

  • Anonym (Inga krusiduller)
    Anonym (Keso) skrev 2021-07-09 12:16:14 följande:

    Jag föredrar det vi båda gillar, det båda njuter av utan krav och tvång. Frivilligt och ömsesidigt, smaka på det ts om du vill ha ett livslångt sexliv tillsammans med någon.


    Hur kommer du fram till det om du inte ens vet vad du och din partner föredrar? Att kryssa i ett av tre alternativ är ju inte så svårt? 


    Smaka på det, du som inte klarar av att hoppa över en tråd eller följa instruktionerna utan att topplocket går. Högst sannolikt vill din partner att du slutar vara mjukisman som ska ta hänsyn till allt hela tiden och bara knulla henne som du känner för. Det tror jag de allra flesta kvinnor kan skriva under på. 

  • Anonym (Fritiof)

    De erfarenheter jag har vill jag först att man är överens. Vi började alltid att vi smeker varandra och frugan vill gärna att jag finger pullar henne. Hon runkar sedan mig och tar den gärna i munnen. Jag slickar hennes fitta när vi känner oss redo kör jag in kuken i henne och vi knullar. 

  • Anonym (Sugen)

    Man ska ju vara överens så sett. Men när jag knullar frugan så slutar det alltid med att jag blir helt till mig och knullar hårdare och djupare tills jag kommer, och varje gång så säger hon att jag inte får knulla så hårt och djupt för det känns så mycket när jag bottnar henne. Men jag tänker att gör det så ont så borde hon ju be mig sluta. Hon är plaskvåt och stönar i takt. Tyvärr är det bara fittan som gäller, hon vägrar analt och oralt.

  • Anonym (Inga krusiduller)
    Anonym (Fritiof) skrev 2021-07-09 12:30:59 följande:

    De erfarenheter jag har vill jag först att man är överens. Vi började alltid att vi smeker varandra och frugan vill gärna att jag finger pullar henne. Hon runkar sedan mig och tar den gärna i munnen. Jag slickar hennes fitta när vi känner oss redo kör jag in kuken i henne och vi knullar. 


    Fredagsligget 1.01. Samtycke. Gulligt. 
  • Anonym (Fritiof)
    Anonym (Inga krusiduller) skrev 2021-07-09 12:40:51 följande:
    Fredagsligget 1.01. Samtycke. Gulligt. 
    Tack!
  • Anonym (Ceci)
    Anonym (Sugen) skrev 2021-07-09 12:39:57 följande:

    Man ska ju vara överens så sett. Men när jag knullar frugan så slutar det alltid med att jag blir helt till mig och knullar hårdare och djupare tills jag kommer, och varje gång så säger hon att jag inte får knulla så hårt och djupt för det känns så mycket när jag bottnar henne. Men jag tänker att gör det så ont så borde hon ju be mig sluta. Hon är plaskvåt och stönar i takt. Tyvärr är det bara fittan som gäller, hon vägrar analt och oralt.


    Om hon får ont för att du inte klarar hålla emot så är det kanske inte så konstigt att din fru vägrar analt och oralt.

    Din fru står kanske ut med sin smärta för att du ska bli klar snabbare och bästa sättet är då kanske att stöna för att upphöja dig.

    Men det är ju bara vad jag tror.
  • Anonym (Sugen)
    Anonym (Ceci) skrev 2021-07-09 12:47:57 följande:

    Om hon får ont för att du inte klarar hålla emot så är det kanske inte så konstigt att din fru vägrar analt och oralt.

    Din fru står kanske ut med sin smärta för att du ska bli klar snabbare och bästa sättet är då kanske att stöna för att upphöja dig.

    Men det är ju bara vad jag tror.


    Ont får hon ju inte, men det känns säger hon. Hon blir ju kåt av det. Att hon inte ställer upp på oralt eller analt är för att hon bara inte vill. Även om jag tycker att hon kan ställa upp ibland, så jobbigt kan det ju inte vara för er tjejer.
  • LillaTjockaBertil
    Anonym (Sugen) skrev 2021-07-09 12:52:41 följande:

    Även om jag tycker att hon kan ställa upp ibland, så jobbigt kan det ju inte vara för er tjejer.


    Med den inställningen tycker jag att du ska vara glad för att du får ha sex med din fru över huvud taget.
  • Anonym (Ceci)
    Anonym (Sugen) skrev 2021-07-09 12:52:41 följande:

    Ont får hon ju inte, men det känns säger hon. Hon blir ju kåt av det. Att hon inte ställer upp på oralt eller analt är för att hon bara inte vill. Även om jag tycker att hon kan ställa upp ibland, så jobbigt kan det ju inte vara för er tjejer.


    Sex är inte jobbigt alls så länge man känner sig trygg med sin partner. Oavsett kön.
Svar på tråden Vilket föredrar ni killar att utföra på tjejen?