• Anonym (Sugen)

Vilket föredrar ni killar att utföra på tjejen?

Vad föredrar ni? Själv är det olika från gång till gång :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket föredrar ni killar att utföra på tjejen?
  • Anonym (oooo)
    Anonym (Sugen) skrev 2021-07-09 12:12:24 följande:

Vad föredrar ni? Själv är det olika från gång till gång :)

Varför så plumpt språkbruk på alternativen? 

Din fråga + alternativet får det hela att låta som om tjejen är en robot som det ska "utföras" saker på, inte att det ska vara trevligt för båda. Du kanske inte menar det så men sättet du skrivit blir som en helt mekanisk aktivitet. 
  • Anonym (Tobbe)

Tyvärr är det bara första alternativet jag har att välja på i min verklighet..

Skulle gärna testa dom andra varianterna - men då måste man ju ha en partner som gillar det. Dessutom tror jag väldigt få kvinnor gillar att bli "knullade i munnen". Är det oralt vill nog nästan alla kvinnor köra en avsugning som dom själva har kontroll över.

• Anonym (Sugen)
    Anonym (oooo) skrev 2021-07-09 13:16:42 följande:

Varför så plumpt språkbruk på alternativen? 

Din fråga + alternativet får det hela att låta som om tjejen är en robot som det ska "utföras" saker på, inte att det ska vara trevligt för båda. Du kanske inte menar det så men sättet du skrivit blir som en helt mekanisk aktivitet. 

Jo, klart att båda ska vara med på det och båda ska njuta. Jag pullar henne nästan alltid till orgasm innan jag penetrerar henne, och då brukar hon komma igen. Det är inga problem för mig, älskar att smeka och få henne till orgasm. Men ibland är det skönt med ett ordentligt knull bara!
  • Anonym (jaja)

Det står ju bara vad man föredrar ... jag skulle aldrig välja nått min partner inte ville ... men tolkar fråga bara som vad man föredrar. Löjligt att blanda in huruvida tjejen vill. 

• Anonym (Bebop)

Att slicka, smeka, pulla, suga och massera till att kanske smiska henne lite. Se henne njuta, vara en teaser

• Guldnovan

"Utföra på" tjejen? Vart tog hon vägen i sammanhanget?

Knullar inte hon? Kanske bättre ändå att mannen runkar i duschen?

• Anonym (Sugen)
    Guldnovan skrev 2021-07-09 13:25:11 följande:

"Utföra på" tjejen? Vart tog hon vägen i sammanhanget?

Knullar inte hon? Kanske bättre ändå att mannen runkar i duschen?

Jo men ibland ?knullar? man tjejen. Frugan vill bli ?knullad? ibland och då kör man på. Inget konstigt med det.
  • Anonym (Keso)
    Anonym (Inga krusiduller) skrev 2021-07-09 12:30:52 följande:

Hur kommer du fram till det om du inte ens vet vad du och din partner föredrar? Att kryssa i ett av tre alternativ är ju inte så svårt? 

Smaka på det, du som inte klarar av att hoppa över en tråd eller följa instruktionerna utan att topplocket går. Högst sannolikt vill din partner att du slutar vara mjukisman som ska ta hänsyn till allt hela tiden och bara knulla henne som du känner för. Det tror jag de allra flesta kvinnor kan skriva under på. 

Haha, du skulle bara veta ;)
  • Anonym (Keso)

Mycket JAG och lite VI av oss män i den här tråden.... Iofs vad ts frågar efter men vanligtvis så är man minst 2 i leken

• Guldnovan
    Anonym (Tobbe) skrev 2021-07-09 13:20:25 följande:

Tyvärr är det bara första alternativet jag har att välja på i min verklighet..

Skulle gärna testa dom andra varianterna - men då måste man ju ha en partner som gillar det. Dessutom tror jag väldigt få kvinnor gillar att bli "knullade i munnen". Är det oralt vill nog nästan alla kvinnor köra en avsugning som dom själva har kontroll över.

Jag reagerade också på just den formuleringen.
Svar på tråden Vilket föredrar ni killar att utföra på tjejen?