• Anonym (Fritiof)

Smeka varandra

Hej!
    P g a av sjukdom och andra prioriteringar har det inte varit aktuellt med sex under en lång tid. Men jag har inlett en dialog med min fru att vi ska mjukstarta. Ett sätt man kan börja med att man avsätter tid. Klär av sig nakna och lägger sig på sängen smeker varandra. Min fru tycker om att kramas och vi har inte riktigt kommit till skott. Vi har pratat om att vi ska börja knulla igen och dra iväg att bada nakna. Men det har varit tufft för oss båda ingen av oss drabbades av covid-19 men jag hade en ångest under sex månader och min fru drabbades av en reumatism. Vilka erfarenheter har ni? Hur ofta knullar ni? 

• Svar på tråden Smeka varandra
  • Anonym (Sugen)

Jag vill knulla flera ggr per dag, men i genomsnitt blir det 1-3 ggr varannan vecka. Min fru gillar att bli knullad, men det blir bara inte av tråkigt nog.. Att ligga och kramas och mysa är fint med. Härligt att smeka varandras kroppar och tillfredsställa varandra på det sättet. Jag älskar att smeka fruns bröst samtidigt som jag smeker och pullar henne. Jag kan komma utan att hon tar på mig när jag pullar henne och känner hur våt hon är och stönar högt.

• Anonym (kaffedraken2)

Jag har inte haft sex på evigheter, men jag föredrar mjukare. Inte så hårda tag alltså. De jag har haft sex med, där var det mycket smek. Inte så bråttom. Jag gillar det.
    Jag skrev om en yngre tjej som jag var kär i, och jag tänkte knappt på sex. Det var ömhet och kärlek jag kände, jag ville krama henne.
    Det var flera kvinnor som svarade att de skulle inte vilja ha en sån man, de vill att mannen är dominant och tar dom hårt. Dom vill ha ett rejält skjut.
    Så det finns olika sorters kvinnor. De flesta som svarar i trådar där män gillar yngre tjejer, är typen som vill förlöjliga män.

• Anonym (Fritiof)

Låter härligt. Tycker ni om att naken bada?

• Anonym (Fritiof)
    Anonym (Sugen) skrev 2021-07-09 12:25:14 följande:

Jag vill knulla flera ggr per dag, men i genomsnitt blir det 1-3 ggr varannan vecka. Min fru gillar att bli knullad, men det blir bara inte av tråkigt nog.. Att ligga och kramas och mysa är fint med. Härligt att smeka varandras kroppar och tillfredsställa varandra på det sättet. Jag älskar att smeka fruns bröst samtidigt som jag smeker och pullar henne. Jag kan komma utan att hon tar på mig när jag pullar henne och känner hur våt hon är och stönar högt.

Låter mycket härligt! Tycker ni om att naken bada?
  • Anonym (Sugen)
    Anonym (Fritiof) skrev 2021-07-09 12:36:03 följande:

Låter mycket härligt! Tycker ni om att naken bada?

Vi har aldrig testat att nakenbada :) däremot gjorde jag och mitt x det.
Svar på tråden Smeka varandra