• QueenS

BIM Augusti

QueenS skrev 2021-07-30 13:59:37 följande:

Eftersom jag har noll tålamod blev det ett test idag, men eftermiddagaurin (hållt mig ca 5 timmar). Och jag får ett streck som har en lite rosa nyans. Men det måååste ju vara ett spök! Är ju bara på ÄL +6

Ser att bilden inte visar lika tydligt när jag lägger upp på familjeliv. Aja, blir en lång väntan till BIM ;)
  • QueenS
    Gabriella33 skrev 2021-07-30 14:05:54 följande:

Verkar tidigt! Men jag tycker mig se ett streck iaf! :)

Så spännande :)
    Anonym (Tredje) skrev 2021-07-30 14:19:32 följande:

Mina har inte sett ut så utan varit helt blanka är detta testa tidigt ?

Nej det är en Rfsu testa ofta :)
  • QueenS
    MBTM skrev 2021-07-30 14:54:01 följande:

Verkar väldigt tidigt men tycker absolut jag ser ett sträck! Kanske testa imorgon igen men morgonurin och se om det blir starkare? Spännande!

Yes, får bli ett test direkt imorgon:D
  • QueenS
    Gabriella33 skrev 2021-07-30 15:21:46 följande:

Uppdatera med bild då! :D glad för din skull !

Absolut, tack <3
  • QueenS

Tog ett rfsu testa ofta och ett testa tidigt nu på morgonen. Båda blanka. Måste ha varit ett duktigt spökstreck igår.

Får bli nya test nästa vecka:)

• QueenS

Tips, på meds.se har de nu 10% på nästan alla graviditetstester :) Och de har supersnabb leverans. Beställde i fredagskväll och så kom de till instabox igår eftermiddag :O

• QueenS

Är äntligen på BIM -5 ocj tog ett testa tidigt CB idag på morgonen och får ett liten ljusblå streck. Förstår om det blir svårt för er att se det på bilden, men jag tror att jag kan ha plussat få ge det någon dag till innan jag vågar säga det till hundra dock :)

• QueenS
    Fjäril97 skrev 2021-08-02 08:29:29 följande:

Började googla lite igår. Visste att man inte ska ta Ipren om man är gravid, men tydligen ska man inte ta det även om man försöker bli gravid. Om jag förstod det rätt så kunde det påverka att det blir svårare för embryont att fästa. Någon mer som visste detta? Nu nojjar jag för tog en Ipren igår och min mens är slut idag/imorgon. Hoppas verkligen inte att det kan påverka :/ måste vara just under själva ägglossningen det kan påverka eller?

Ja, det och treo kan påverka. Men en liten ipren kan inte vara någon fara. Tänker att det framförallt handlar om de som tar Ipren/treo på daglig basis, för din del kommer det nog inte vara någon skillnad <3
  • QueenS

Kan ha varit ett plus, men tog test dagen efter och de var blankt. Men HCG kanske kan variera lite i början?

Men börjar tro på det nu iaf, eller jag kommer fortsätta ta tester ett tag till ;) Ha beställt digitalt med veckoindikator som jag planerar att ta på torsdag :D

• QueenS
    MBTM skrev 2021-08-02 10:39:02 följande:

Kunde inte vänta på era analyser haha. Var tvungen att ta ett digitalt och jag är gravid!!! Så glad och livrädd! Men så svagt plus och bara 1-2 veckor så måste haft äl senare än jag trodde. Nu håller jag tummarna för er andra!

Stort stort grattis <3 Då visste Anonym (Tredje) något som inte du visste ändå :D
  • QueenS
    Lillajag1990 skrev 2021-08-03 15:45:04 följande:

Nu kommer ytterligare ett. Köpte ett ?testa tidigt cb?. Inte kissat på 3.5h. Detta måste väl vara positivt?

Absolut, jättestort grattis <3
  • QueenS

Nu känns det som att jag vågar tro att det gick vägen, min dotter blev också till på andra försöket så det känns lite extra roligt :)

Måtte du stanna älskade lilla pyre!

• QueenS
    Anonym (Tredje) skrev 2021-08-04 08:45:20 följande:

Du fick också utslaget tidigt på testet

Fick du det sist med?

Då testade jag inte förens någon dag innan BIM, men då var det inte lika starkt :)
  • QueenS
    Lillajag1990 skrev 2021-08-04 09:16:06 följande:

Grattis!!!

Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-08-04 10:45:43 följande:

Stort grattis!! :D

Tack så mycket <3
  • QueenS
    mandy93 skrev 2021-08-06 07:03:18 följande:

Asså jag tror inte på detta?? BIM+2 och ingen mens i sikte så tog ett till test nu på morgonen?? Visst är det ett plus(?)

Ett tydligt plus! Stort grattis!

Så himla roligt med såpass många plus redan :D
  • QueenS
    Värphönan skrev 2021-08-06 16:38:29 följande:

Ju mer deprimerande för oss som inte plussar och försökt i över ett år 

Det är verkligen dubbelt. Glad för andras skull, men ledsen för sin egen <3 och så måste det få vara. Vi får både vara glad och ledsna här.

Hoppas att sådana här trådar kan ge både pepp och stöttning!
  • QueenS
    Värphönan skrev 2021-08-06 19:09:43 följande:
    Självklart! Det jag menade med mitt tillägg sen är att jag är glad för de som plussat men blir tråkigt när det påpekas hur många/få som inte plussat. känner att man kanske kan formulera sig som att ?kul att så många plussat redan? utan att dra in statistik i det :(

jag blir så trött och ledsen av att vara en del av negativ statistik gång på gång. Som att x antal drabbas av mf, x antal drabbas av mf och sen ma gången därpå, x % drabbas av ma i v 18... så att ja. Man kan glädjas åt alla plus utan att dra in de som inte fått det <3
    Nej det är klart <3
  • QueenS
    muffins88 skrev 2021-08-09 21:37:59 följande:

Oj vad bilderna hamnade huller om buller haha

Absolut har du plussat :D Stort grattis!
  • QueenS
    Gracemåne skrev 2021-08-10 12:56:41 följande:

Jag har BIM den 13/8 och tog ett clearblue early test idag och detta är svaret! Det är positivt!

Gud vad roligt! Stort grattis <3
Svar på tråden BIM Augusti