BIM Augusti
Eftersom jag har noll tålamod blev det ett test idag, men eftermiddagaurin (hållt mig ca 5 timmar). Och jag får ett streck som har en lite rosa nyans. Men det måååste ju vara ett spök! Är ju bara på ÄL +6
Eftersom jag har noll tålamod blev det ett test idag, men eftermiddagaurin (hållt mig ca 5 timmar). Och jag får ett streck som har en lite rosa nyans. Men det måååste ju vara ett spök! Är ju bara på ÄL +6
Verkar tidigt! Men jag tycker mig se ett streck iaf! :)
Mina har inte sett ut så utan varit helt blanka är detta testa tidigt ?
Verkar väldigt tidigt men tycker absolut jag ser ett sträck! Kanske testa imorgon igen men morgonurin och se om det blir starkare? Spännande!
Uppdatera med bild då! :D glad för din skull !
Tog ett rfsu testa ofta och ett testa tidigt nu på morgonen. Båda blanka. Måste ha varit ett duktigt spökstreck igår.
Får bli nya test nästa vecka:)
Tips, på meds.se har de nu 10% på nästan alla graviditetstester :) Och de har supersnabb leverans. Beställde i fredagskväll och så kom de till instabox igår eftermiddag :O
Är äntligen på BIM -5 ocj tog ett testa tidigt CB idag på morgonen och får ett liten ljusblå streck. Förstår om det blir svårt för er att se det på bilden, men jag tror att jag kan ha plussat få ge det någon dag till innan jag vågar säga det till hundra dock :)
Började googla lite igår. Visste att man inte ska ta Ipren om man är gravid, men tydligen ska man inte ta det även om man försöker bli gravid. Om jag förstod det rätt så kunde det påverka att det blir svårare för embryont att fästa. Någon mer som visste detta? Nu nojjar jag för tog en Ipren igår och min mens är slut idag/imorgon. Hoppas verkligen inte att det kan påverka :/ måste vara just under själva ägglossningen det kan påverka eller?
Kan ha varit ett plus, men tog test dagen efter och de var blankt. Men HCG kanske kan variera lite i början?
Men börjar tro på det nu iaf, eller jag kommer fortsätta ta tester ett tag till ;) Ha beställt digitalt med veckoindikator som jag planerar att ta på torsdag :D
Det var ett testa ofta RFSU :)
Kunde inte vänta på era analyser haha. Var tvungen att ta ett digitalt och jag är gravid!!! Så glad och livrädd! Men så svagt plus och bara 1-2 veckor så måste haft äl senare än jag trodde. Nu håller jag tummarna för er andra!
Nu kommer ytterligare ett. Köpte ett ?testa tidigt cb?. Inte kissat på 3.5h. Detta måste väl vara positivt?
Nu känns det som att jag vågar tro att det gick vägen, min dotter blev också till på andra försöket så det känns lite extra roligt :)
Måtte du stanna älskade lilla pyre!
Du fick också utslaget tidigt på testet
Fick du det sist med?
Grattis!!!
Stort grattis!! :D
Asså jag tror inte på detta?? BIM+2 och ingen mens i sikte så tog ett till test nu på morgonen?? Visst är det ett plus(?)
Ju mer deprimerande för oss som inte plussar och försökt i över ett år
Oj vad bilderna hamnade huller om buller haha
Jag har BIM den 13/8 och tog ett clearblue early test idag och detta är svaret! Det är positivt!