BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Grattis till er som har blivit gravida!
Jag har en fråga till er som varit gravida förut. Hur tidigt kan man få symtom efter äl? Jag har ömma bröst och haft i ca 2-3 dagar och blir bara värre. Känns lite väl tidigt att få symtom. Kan det finns en chans att det är gravid-symtom?
Men det här ökar ju bara förhoppningar att vi har lyckats den här gången. Jag får hålla ut i någon vecka (några dagar).
Bim 7 aug med äl den 24 juli.
Jag har en fråga till er som varit gravida förut. Hur tidigt kan man få symtom efter äl? Jag har ömma bröst och haft i ca 2-3 dagar och blir bara värre. Känns lite väl tidigt att få symtom. Kan det finns en chans att det är gravid-symtom?
Men det här ökar ju bara förhoppningar att vi har lyckats den här gången. Jag får hålla ut i någon vecka (några dagar).
Jag har en fråga? var gravid i mars som tyvärr slutade i ett ma. Upptäckte att jag var gravid pga molvärk som aldrig släppte. Brukar ha molvärk innan mens i max 2 dagar men detta höll i sig. Visade sig att jag var gravid. Nu till min fråga. Jag fick för ca 10dagar sedan tillbaka min mens. Den varade i 2 dagar. Extremt sparsam med mestadels rosa flytningar som sedan övergick till bruna. Alltså inte alls som min mens brukar. Jag har sedan dess har molvärk och tänkte att det kanske var nidblödning jag fick då jag fick det sist men trodde då det var en mellanblödning. I o med att ja inte vet när jag hade äl men ändå fått de konstaterat av gyn att det har jag haft, så vet jag ej när exakt o kan inte räkna ut mina dagar i cykeln. Har tagit ett gravtest som visade negativt, samt tog äl test i morse som inte antydde på ägglossning på gång. Jag har alltså ingen annan förklaring till min molvärk. Sorry för långdragen historia hehe men någon som har någon aning om vad det kan vara?
Konstiga hugg i ?äggstocken? på höger sida som strålar ner mot fiffi. Aldrig haft tidigare. Hela dagen och nu molvärk i ryggen. Asså detta är så konstigt. Tror mensen är pågång. Men jag har ju upp till 35 dagar cykel. Så vi har legat ungefär varannan var tredje dag, efter den veckan vi låg varje dag som jag trodde jag skulle ha äl. Kan lika gärna haft det senare. Kroppen är bra märklig haha. Vi får se vad som händer. Om mensen inte kommer på söndag så blir det test på måndag igen!
Godmorgon! Tog ett test i morse, rsfu och var helt berädd på att det skulle bli negativt. Men så dök det upp ett till sträck, är helt chockad och glad och rädd! Hoppas så att det ska gå vägen nu!!
Har eventuellt BIM idag, eller på måndag.. Bifogar en bild!

Då har vi alltså 2 plus i gruppen redan och augusti har inte ens börjat! Stort grattis och uppdatera gärna listan
Eftersom jag har noll tålamod blev det ett test idag, men eftermiddagaurin (hållt mig ca 5 timmar). Och jag får ett streck som har en lite rosa nyans. Men det måååste ju vara ett spök! Är ju bara på ÄL +6
Konstiga hugg i ?äggstocken? på höger sida som strålar ner mot fiffi. Aldrig haft tidigare. Hela dagen och nu molvärk i ryggen. Asså detta är så konstigt. Tror mensen är pågång. Men jag har ju upp till 35 dagar cykel. Så vi har legat ungefär varannan var tredje dag, efter den veckan vi låg varje dag som jag trodde jag skulle ha äl. Kan lika gärna haft det senare. Kroppen är bra märklig haha. Vi får se vad som händer. Om mensen inte kommer på söndag så blir det test på måndag igen!