BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

Bilderna blir ju så himla dåliga härinne, men tog ett cb idag. Det översta är från några dagar sen, det understa idag. Båda efter att tiden "gått ut". På det från idag syns ett ytterst svagt, svagt sträck... är på bim -3 typ.. jag vet inte vad jag ska tro. Cb har aldrig visat ens en antydan till sträck för mig innan, dom har varit helt blanka.. Blir lång väntan till imorgon :p

Kunde inte vänta på era analyser haha. Var tvungen att ta ett digitalt och jag är gravid!!! Så glad och livrädd! Men så svagt plus och bara 1-2 veckor så måste haft äl senare än jag trodde. Nu håller jag tummarna för er andra!
Kunde inte vänta på era analyser haha. Var tvungen att ta ett digitalt och jag är gravid!!! Så glad och livrädd! Men så svagt plus och bara 1-2 veckor så måste haft äl senare än jag trodde. Nu håller jag tummarna för er andra!
Tycker jag ser ett svagt streck. Inbillar jag mig? Spökstreck? Har bim imorgon tror jag. Behöver ärliga svar tack haha
Stort stort grattis <3 Då visste Anonym (Tredje) något som inte du visste ändå :D
Grattis! Så roligt :)