• QueenS

BIM Augusti

Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!

Ska vi följas åt mot plusset?

BIM lista

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

• Svar på tråden BIM Augusti
  • QueenS
    LakritsHallon87 skrev 2021-07-14 17:46:38 följande:
    Ja, man kanske inte ska testa så mycket och bygga upp sådana förväntningar?jag ska nog lugna mig med att testa så mycket nästa månad och likaså försöka låta bli att leta efter tecken på att jag skulle kunna vara det:/

Menmen man får väl ta nya tag och se vad som händer, men kommer nog inte våga hoppas på för mycket?tog detta som hände nu hårdare än va jag kunnat ana:(
    Jag tror att det kan fungera bättre, att börja testa en vecka efter ÄL som jag gjorde är nog inte så snällt mot psyket. Men det är så jäkla svårt att hålla sig, när en längtar sig sjuk efter ett plus.
  • Fanny87a

Jag hoppar gärna med, försökt sedan november 2020/första barnet.... plussade i veckan men missfall på det... haft 2 missfall på rad nu (bägge v.4+3)

Jag känner mig helt knäckt och hopplös... håller tummarna för alla !

• Anonym (Louise)

Hej,

vill också vara med i tråden! HOPPAS på många plus i augusti!

BIM lista

1/8 BlueBärry (1:a försöket, 1MA, tredje barnet)

2/8 syren93, 27 år (5:e försöket, 1 missfall)

2/8 estelle30, 30 år (2a försöket)

3/8 mandy93, 27 år (2:a försöket, andra barnet)

5/8 Anonym4042, 33 år(2:a försöket, andra barnet)

5/8 Hallonglass, 30 år (5:e försöket, 1 MA, första barnet)

6/8 mamma8212 (3:e försöket)

7/8 Fjärde 28 år (1:a försöket, fjärde barnet)

8/8 Viola94 27 år (3:e försöket, första barnet)

8/8 tredje 33 år (3:e försöket, tredje barnet)

8/8 Louise (4:e försöket, första barnet)

13/8 LakritsHallon87 33 år ( 3:e försöket, första barnet)

• LakritsHallon87
    QueenS skrev 2021-07-16 09:05:36 följande:

Jag tror att det kan fungera bättre, att börja testa en vecka efter ÄL som jag gjorde är nog inte så snällt mot psyket. Men det är så jäkla svårt att hålla sig, när en längtar sig sjuk efter ett plus.

Nä det är inte så snällt mot själv, ett himla ett stressande är vad det är också att hålla på o testa flera dar i rad:/ men som du säger är det svårt att hålla sig från det. Jag ska försöka vänta till BIM iallafall eller till o med BIM +1 eller +2:)
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    Fanny87a skrev 2021-07-16 12:48:12 följande:

Jag hoppar gärna med, försökt sedan november 2020/första barnet.... plussade i veckan men missfall på det... haft 2 missfall på rad nu (bägge v.4+3)

Jag känner mig helt knäckt och hopplös... håller tummarna för alla !

Beklagar dina mf, det är fruktansvärt när något önskat och välkommet tas ifrån en :( det är helt okej att ha alla känslor vid sånna tillfällen! Man får va ledsen och känna att allt är hopplöst och skit, men du är inte hopplös för det <3. Hoppas att augusti är din månad!
  • Fanny87a
    Anonym (Bebisdrömmar) skrev 2021-07-17 06:50:33 följande:

Beklagar dina mf, det är fruktansvärt när något önskat och välkommet tas ifrån en :( det är helt okej att ha alla känslor vid sånna tillfällen! Man får va ledsen och känna att allt är hopplöst och skit, men du är inte hopplös för det <3. Hoppas att augusti är din månad!

Tack för dina värmande ord - det uppskattas.

Jag vet inte om jag vågar satsa på ett plus direkt efter 2 missfall på 2 månader? Kroppen kanske vill ha en liten paus.. vi får se. Ska bli kul och se alla som får ett plus i augusti iallafall. Kramar till er alla!
  • Anonym (Fjärde)

Hur många närmar sig ÄL nu då? Min mens har varit så knäpp så jag TROR att den blir runt den 23/7, men jag är verkligen inte säker?

• Anonym (Tredje)
    Anonym (Fjärde) skrev 2021-07-18 09:49:07 följande:

Hur många närmar sig ÄL nu då? Min mens har varit så knäpp så jag TROR att den blir runt den 23/7, men jag är verkligen inte säker?

Enligt appen den 25/7 men har köpt äl stickor för att se
  • Värphönan

BIM lista

1/8 Värphönan (8:e försöket, 1MA, 1MF, andra barnet)

1/8 BlueBärry (1:a försöket, 1MA, tredje barnet)

2/8 syren93, 27 år (5:e försöket, 1 missfall)

2/8 estelle30, 30 år (2a försöket)

3/8 mandy93, 27 år (2:a försöket, andra barnet)

5/8 Anonym4042, 33 år(2:a försöket, andra barnet)

5/8 Hallonglass, 30 år (5:e försöket, 1 MA, första barnet)

6/8 mamma8212 (3:e försöket)

7/8 Fjärde 28 år (1:a försöket, fjärde barnet)

8/8 Viola94 27 år (3:e försöket, första barnet)

8/8 tredje 33 år (3:e försöket, tredje barnet)

8/8 Louise (4:e försöket, första barnet)

13/8 LakritsHallon87 33 år ( 3:e försöket, första barnet)

• Värphönan
    Anonym (Fjärde) skrev 2021-07-18 09:49:07 följande:

Tror jag kommer ha äl ikväll eller imorgon. Flytningarna stämmer men får se om vi lyckas få till det ikväll. Jag hoppas på det så vi har en chans denna månaden. :)
Svar på tråden BIM Augusti