BIM Augusti
Plussade idag på BIM -1 ????
Lycka till alla!!!!!!!
Plussade idag på BIM -1 ????
Lycka till alla!!!!!!!
Är det någon här som har fått torra läppar som graviditets symtom?
Har sedan i igår varit väldigt torr om läpparna trots normalt intag av vatten... och man letar ju såklart efter minsta lilla tecken
Hur tidigt kan man egentligen få ett plus? Har inte kunnat låta bli att testa i helgen..helt meningslöst jag vet.. har BIM 30-31/8.. men kan inte låta bli ????
Är på BIM-6 idag och funderar på att beställa hem testa tidigt gravtest, vilket märke har ni gillat?
Tycker mig också se ett sträck!! :D Gud vad spännande!!
Tror tusanemig att jag har plussat?? =D
Jättesvagt så har svårt att få det på bild men syns i verkligheten.
Kan inte ni som har plussat i dagarna fylla i erat plus i BIM-listan? :D
Jag ser!!
Jag är lite pirrig men inte alls så mycket eld och lågor som jag trodde att jag skulle bli nu när vi försökt så länge. Men det förflutna påverkar säkert att jag inte vågar fästa mig för mycket vid tanken att det kommer bli något.
Ska testa med digitalt imorgon tror jag :)
Idag, på eftermiddagen, tog jag RFSU testa ofta mest ?lite på skoj?. Jag är på BIM-5 så tänkte att OM det blir något litet så tänkte jag ta mitt CB testa tidigt på fredag morgon. Men RFSU var rätt starkt och tydligt rosa, så jag körde testa tidigt och även det blev starkt positivt.
Jag var eld och lågor så jag tog ett digitalt också, och det stod ?gravid 1-2?, så jag har plussat :D
Mycket tidigare än förra gången, jag hoppas detta är ett gott tecken eftersom förra graviditeten i juni slutade med mf .
Håller tummarna att det vill vara kvar! :)
Godmorgon gänget!!
Tog ett nytt test idag efter gårdagens svaga test och dagens var något tydligare.
Vågade mig på ett digitalt test.... och jag är gravid?! Huuur sjukt?!
Får hoppa över till septembertråden. Mf igen för 5 gången. Nu tidigt dock.