BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Grattis till er som plussat!
Är mitt i ägglossningsveckan. Känner väldigt väl av min ägglossning. Skippade testerna den här gången eftersom jag inte riktigt får till det. Men eftersom jag känner så väl så tänker jag att det inte gör så mkt.
Skulle ha sex igår, men då vaknade vår sexåring och ville komma över till oss. Sedan hade hon svårt att somna om. Vilken stress det blev för mig att vi missade en kväll med hög chans till graviditet... Men vi får försöka igen ikväll. Enligt app är det hög chans idag och imorgon Också att bli gravid. Så jag hoppas vi får till det dessa två dagar.
Ibland känns det som att det är nu eller aldrig. Blir en sån inre stress när livet liksom gör att man inte får till det som det är tänkt med att ha sex....
Men ändå nåt där? När har du bim?
Grattis till er som plussat!
Är mitt i ägglossningsveckan. Känner väldigt väl av min ägglossning. Skippade testerna den här gången eftersom jag inte riktigt får till det. Men eftersom jag känner så väl så tänker jag att det inte gör så mkt.
Skulle ha sex igår, men då vaknade vår sexåring och ville komma över till oss. Sedan hade hon svårt att somna om. Vilken stress det blev för mig att vi missade en kväll med hög chans till graviditet... Men vi får försöka igen ikväll. Enligt app är det hög chans idag och imorgon Också att bli gravid. Så jag hoppas vi får till det dessa två dagar.
Ibland känns det som att det är nu eller aldrig. Blir en sån inre stress när livet liksom gör att man inte får till det som det är tänkt med att ha sex....
Får du inte till det att kolla eller handlar det om att det inte stämt?
Konstigt de säger det är 90 %
Det är ngt där men med tanke på att det är så pass svagt så är de svårt o se om det är svagt rosa eller svagt grått. Så ja vet ej :/ jag tror att ja har bim om en vecka men även där är det svårt o säga exakt då min första mens efter ma bara varade i en dag. Haft molvärk sedan dess. Därav misstänkte jag ngt. Men ja får helt enkelt hålla ut o se va som händer:)
Jaha vad krångligt. Beklagar ma :( håller tummarna för dig!!
Hej! Jag hoppar också in här! Avslutade med minipiller för två veckor sedan och fick första riktiga mensen på flera år igår. Så vi får se vad som händer. BIM i slutet på augusti enligt appen. Ska bli intressant att se om det kommer igång som det ska då jag ätit piller i åtta år...
Lista
26/7 prettymoon( 1a försöket) PLUSSAT
1/8 Lillajag1990 31år (1:a försöket, första barnet) PLUSSAT
1/8 Andrabarnet 28år (3e försöket, andra barnet)
2/8 MBTM, 29 år (2:a försöket, andra barnet) PLUSSAT
2/8 syren93, 27 år (5:e försöket, 1 missfall) PLUSSAT
3/8 mandy93, 27 år (2:a försöket, andra barnet)
5/8 Anonym4042, 33 år(2:a försöket, andra barnet) PLUSSAT
5/8 Hallonglass, 30 år (5:e försöket, 1 MA, första barnet)
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet) PLUSSAT
7/8 Fridahello 25 år (3e försöket, första barnet)
7/8 Fjärde 28 år (1:a försöket, fjärde barnet)
8/8 Viola94 27 år (3:e försöket, första barnet)
8/8 tredje 33 år (3:e försöket, tredje barnet)
8/8 Louise (4:e försöket, första barnet)
9/8 Rårakan 36 år (3:e försöket, 1 mf, 3:e barnet)
12/8 muffins88 33 år (5:e försöket, andra barnet)
13/8 LakritsHallon87 33 år ( 3:e försöket, första barnet)
13/8 komhemtillmig 34 år (1:a försöket, första barnet)
13/8 Tefat 26 år (1:a försöket, första barnet)
13/8 Gracemåne 24 år (1:a försöket, 1:a barnet)
14/8 ksrg8887 33 år (10:e försöket, andra barnet)
15/8 Försökmednr2 30 år (3:e försöket, andra barnet)
18/8 Gabriella33 27år ( första försöket efter ma, första barnet)
19/8 "4:an" 36 år ( 1:a försöket, fjärde barnet)
20/8 Längtarefterdig 33 år (6e försöket, 4e barnet)
21/8 Saltkråkan 21 23 år (7:e försöket, 1:a barnet)
26/8 evelinagra1 22 år (4e försöket, 1:a barnet)
26/8 Fyrklöverns 32 år (2:a försöket, 1:a barnet)
27/8 fjäril97 24år ( 3:e försöket, 1:a barnet )
28/8 estelle30 (3:e försöket, 2a barnet)
29/8 Värphönan (9:e försöket, 1MA, 1MF, andra barnet)
29/8 Mamman8212 (4e försöket, fjärde barnet)
30/8 salladen (3:e försöket efter mf, 1a barnet)
31/8 Sheltie (2:a försöket, 1:a barnet)
31/8 BlueBärry (2:a försöket, 1MA, tredje barnet)
31/8 Tussilago86 (1:a försöket, tredje barnet).
Nu närmar jag mig äl så smått, bör ha det under nästa vecka (tidigast måndag senast fredag om det håller sig inom det vanliga intervallet) så ska börja kolla med stickor på fredag tänkte jag. Någon mer som närmar sig äl?
Hur ofta borde jag sex haha? Är lite känslig så kan inte ha för mycket sex, samtidigt har jag ju ett spann för äl, så lite svårt där hur jag ska tänka!
Nu närmar jag mig äl så smått, bör ha det under nästa vecka (tidigast måndag senast fredag om det håller sig inom det vanliga intervallet) så ska börja kolla med stickor på fredag tänkte jag. Någon mer som närmar sig äl?
Hur ofta borde jag sex haha? Är lite känslig så kan inte ha för mycket sex, samtidigt har jag ju ett spann för äl, så lite svårt där hur jag ska tänka!