Inlägg från: Anonym (Tredje) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tredje)

BIM Augusti

LakritsHallon87 skrev 2021-08-15 18:33:04 följande:

Hej! En liten uppdatering från mig, fick mens nu i eftermiddag känns supertråkigt fast jag var lite förberedd på det efter det negativa testet i torsdags:(

aja bara till att ladda om batterierna inför nästa månad.

Du och jsg fjärde försöket välkommen till septembergruppen 25 % chans varje gång ju så det känns ändå hoppfullt <3
  • Anonym (Tredje)
    Bez skrev 2021-08-16 15:37:20 följande:

Hur tidigt kan man ta tidigt gravtest? Min app flyttade bim till 26e ska på kräftskiva och födelsedagsgrej i helgen .. tror ni de är möjligt att testa på fredag redan? (20e)

Läste att ägget att svårt att fästa sig om man dricker alkohol även i små mängder

Så tänkte ha alkoholfria 2 v här nu
  • Anonym (Tredje)

Köpte Clear blue advance och förstod det som

Att denna tas i morgonurinet

Lite konstigt eftersom clear blue rosa skulle tas på dagen?

• Anonym (Tredje)

Ligger ni på båda smilisarna el bara på den sista?

• Anonym (Tredje)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2021-08-18 18:55:32 följande:

Hej,

Jag brukar få mens mellan 24-28 dagar i cykeln men denna månaden lyser mensen med sin frånvaro. Jag har haft väldigt ont i svanken och lite i livmodern. Försöker ju få barn och testade mig idag med clearblue digital som visade inte gravid. Blir förvirrad eftersom mensen inte kommer men ändå får inte gravid. Vad tror ni om saken?

Var i samma sits i början av månaden. Min menscykel låg på 24 dagar i 3 månader sen helt plötsligt just den månaden 28. Så mensen kom och inte gravid stämde för mig
  • Anonym (Tredje)
    Hoppas2022 skrev 2021-08-20 12:00:25 följande:

Jag har fått skugga på ett test och är nu helt till mig xD dock vet jag inte om strecket kom inom testtiden och det är ett negativt test hur som helst men gud vad det drar upp förhoppningar xD ska göra flera test idag och då vara noggrann med testtiden.

Här är min skugga:

Här är redigerade bilder där spökstrecket syns tydligare:

Ser också! Grattis
  • Anonym (Tredje)

Help me out

Kör clearblue test advance

Igår fick jag en smile som jag tolkade som hög fertilitet men inte maximal eftersom den inte blinkade.

Idag går det inte testa smile är kvar? Så då är det maximal nu el? När testar msn igen?

• Anonym (Tredje)
    evelinagra1 skrev 2021-08-21 11:15:38 följande:

Fast smiley betyder maximal fertilitet :)

Även om den inte blinkade?

När testar jag igen?
  • Anonym (Tredje)

Fler som äter fertilitetskost?

• Anonym (Tredje)

Ok nu efter jag använt clear Blue advance förstår jag varför detta dröjer. Jag har ju bara 2 fertila dagar på

En månad, jag har ju alltid tänkt det är fler eftersom många kvinnor har 4 st

• Anonym (Tredje)
    Hoppas2022 skrev 2021-08-22 08:59:18 följande:

Jag fick negativt test i morse igen och har massa PMS så jag ger upp för denna månaden och inväntar mensen nu. Önskar er andra lycka till!

Vad trist!

Ser att det är ditt fjärde barn. Hur snabbt blev du gravid med de andra?

Jag blev ju på första försöket med mina två och är nu på fjärde försöket nu så börjar bli fundersam kring om jag borde kolla upp om det är något som blockerar el liknande.
  • Anonym (Tredje)
    evelinagra1 skrev 2021-08-21 12:25:35 följande:

Är det dom lila testen du har? Isåfall ska du inte testa mer denna cykeln du har nått sin maximala fertilitet, vet dock inte varför den inte blinkade innan, när började du använda testen?

Rätt deppig jag har tydligen bara 1-2 dagar fertilitet per månad visade ingen fertilitet idag efter 48 h från smilisen
  • Anonym (Tredje)
    evelinagra1 skrev 2021-08-22 12:18:50 följande:

Åå okej.. hoppas ni fick till det ändå!

Ja vi låg på smiles dagen och dagen efter

Vet inte om det räckte

Tönker man kanske behöver ligga 2 gånger samma dag om man har så få dagar
  • Anonym (Tredje)
    Värphönan skrev 2021-08-22 21:22:13 följande:

Kollade du med ett vanligt äl-test då? För första testet du tar efter smiley kommer alltid visa negativt med cb advanced digitalt

Hur vet du det? Står att den identifierar alla fertila dagar. Jag har testat i säkert 7 dagar och fick bara smile 1 gång och sen höll den i 48h
  • Anonym (Tredje)
    evelinagra1 skrev 2021-08-23 17:40:51 följande:

Köpte rosenrot idag någon som testat det? Jag köpte dock flytande då jag har lite svårt att ta tabletter hoppas att det inte spelar någon roll

Ätit i 3 månader ihop med folsyra

Ej gravid

Nya tag nu med mindre koffein 0?alkohol och fertiiitetskostschema

Sa jag att jag blivit knäpp?
  • Anonym (Tredje)
    Värphönan skrev 2021-08-24 18:09:13 följande:

Tror tusanemig att jag har plussat?? =D

Jättesvagt så har svårt att få det på bild men syns i verkligheten.

Men åååå stort grattis
  • Anonym (Tredje)
    Mamma91a skrev 2021-08-25 11:35:54 följande:

Jag blir förvirrad, jag har testat 6 test. Alla visad positivt. Men det digitala testet visar negativt. Antingen har jag fått mf igen eller så är halterna låga. Plussade I söndags och jag tycker testen borde bli starkare.

Har någon varit med om att va gravid men låga hcg. Bim idag. Kanske imorgon. Vet inte exakt när äl va men 12 borde det släppt.

Hoppas så att jag faktiskt är gravid och inte bara dum I huvudet och inbillar mig.

Vilket digitalt använde du
  • Anonym (Tredje)
    Hallonglass91 skrev 2021-08-26 21:03:25 följande:

Så kul! :) Jag tror jag väntar tills på söndag och kör då med ett vanligt test. Har inga testa tidigt hemma. Men blev såklart lite sugen på ett tidigt test nu när jag hör att du plussat redan. Jag har dock försökt bli gravid några gånger nu så blir lite dyrt med testa tidigt varje gång, så ska nog ändå vänta och leva kvar på hoppet lite till :) stort grattis!

Haha så jag också känner hur många ska man köpa liksom.
Svar på tråden BIM Augusti