Inlägg från: Anonym (Men framsidan?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Men framsidan?)

Sveriges bästa stringstränder?

Jag skulle gärna ha string. Bak alltså. Men tänker att det är bara plattmagade kvinnor som kan ha det. Det skulle ju se för hemskt ut eftersom jag har en sån där flärp på magen, ett stort hängande förkläde om ni förstår. Så nä...det går inte. Det blir problemet med sexiga underkläder också, okej bakifrån men funkar inte fram.

Voyager skrev 2021-07-11 13:48:26 följande:

Jag kanske är ovanlig men tycker string är läckert på alla typer av kroppar (oavsett ålder eller BMI). Särskilt personer som inte har perfekta modellkroppar kan jag tycka det är extra sexigt men så stort självförtroende och att man bara "tar för sig" av det allra senaste badmodet, hur litet det än är.                                                                                                                                                                                                         

Go for it! Det finns de som skulle beundra dig -- alldeles särskilt om du har en s.k. "front string". (Testa någonstans där du känner dig bekväm får du se, vilket bl.a. är syftet med denna "tråd" för oss som gillar att ses.)

Tack för svaret ; Vad är frontstring?
    Voyager skrev 2021-07-11 14:59:19 följande:

En "front string" är en av de allra senaste modellerna som bara har string både bak och fram ("front"). Det finns lite olika varianter av dem, t.ex. som "dubbelstring" med öppning för klittan eller extremt kort i grenen som Xtreme Sling String.

"Not for the faint-hearted" men för oss som denna tråd är tillägnad

Åååååååå.....
    Voyager skrev 2021-07-11 15:53:11 följande:

Man ska givetvis välja ett plagg som passar anatomin och eventuellt piercing men har man en i kappan som du skulle man också kunna tänka sig en Xtreme Sling String som är extremt kort i grenen och slutar strax under klittan. I alla fall jag tycker det är enormt sexigt med en sådan syn med en piercing dinglande strax ovanför denna extremt minimala string.

Oj.oj...det jag vet nu visste jag inte i morse

Tack!
Svar på tråden Sveriges bästa stringstränder?