Voyager skrev 2021-07-11 15:24:27 följande:
Ja, det är en mycket berättigad (och vanlig) fråga men här är sex skäl.
1. Man har alltid något på sig, även om det inte är nakenbad (men mycket sexigare och får nästan ändå lika mycket sol på kroppen).2. De tar extremt liten plats. (Jag har t.ex. ett par i fickan, knappt märkbara.)3. Inga blöta badkläder! (Det minimala tyget torkar på nolltid, lika snabbt som "lufttorkad skinka" 4. Mer miljövänligt -- lika minimalt klimatavtryck som badplagg.5. Skönare än utan! (Det senaste badmodet är specialdesignat för att stimulera strategiska ställen. De jag nyligen fick hem var bara ett tajt nät som skulle trängas över kuken, med en tuff krage bakom ollonet och pungen bar.)6. Praktiskt! Mina senaste är t.ex. väldigt enkla att ha vid olika aktiviteter utan att man behöver ta av dem och ökar njutningen.
Det är framförallt denna kombination jag tycker är både läcker och skön, på mig själv och andra som vågar.
Jag är piercad i klitoriskappan å detdär snöret skulle antingen ligga o skava rakt på o bli obekvämt eller skära in o lägga sej mellan o ha klittan o ena sidans blygläpp på ena sidan o en blygläpp på den andra (ja man har fyra blygdläppar men mina inre är så små så dom inte syns om jag inte är kåt).
Jag tycker personligen det är sexigare m hotpantstring eller vad dom heter, bredare trosor i spets som man ser underdelen av skinkorna på, string tycker jag dock är skönast men dom får ju då täcka in fittan m blydläppar o allt o inte skava.
Jag såg iof nån string med två snören fram som då ligger på var sin sida av fittan, det funkar nog bättre men fan så värdelöst, har man dom under byxor kommer fittsaften väta ner byxorna o badar man i dom så hellre naken, jag älskar att bada naken. Men kul att höra om er som gillar dessa nya modeller. En ggn klippte jag bort grenen i strumpbyxorna för o överaska min fästman så han kunde knullapå mej under klänningen. Det va kul.