• Sun 11 Jul 2021 16:21
    925 visningar
    2 svar
    2
    925

    Yoga for gravida

    Jag har funderat på att börja med yoga eftersom jag känner att en del av mina andra träningsaktiviteter fungerar sämre ihop med graviditet (för mig alltså). Tänker mig att göra detta hemma, och undrar om någon har tips på bra videos/ställningar?

    Jag är även intresserad av andra träningstips som kan vara stärkande inför förlossning. Om det går vägen med allt så blir det första gången för mig, och jag är rätt rädd för att kroppen ska skadas.

  • Svar på tråden Yoga for gravida
  • Sun 11 Jul 2021 21:19
    #1

    In på Youtube och sök efter Pregnancy Yoga. Tycker alla pass av Pregnancy and Postpartum TV är bra.

    Favoritpasset är detta:



    Det hjälper eller iaf lindrar smärta vid foglossningar och annan smärta i ryggen, fantastiskt skönt!

  • Mon 12 Jul 2021 07:51
    #2
    SkumGrönBanan skrev 2021-07-11 21:19:50 följande:

    In på Youtube och sök efter Pregnancy Yoga. Tycker alla pass av Pregnancy and Postpartum TV är bra.

    Favoritpasset är detta:

    Det hjälper eller iaf lindrar smärta vid foglossningar och annan smärta i ryggen, fantastiskt skönt!


    Tack, det ska jag prova idag! Har sökt en del på youtube, men det fanns så mycket att det var svårt att välja/gissa vad som var bra. Toppen att få tips av någon som provat!
Svar på tråden Yoga for gravida