Är invandringen en belastning?
Är det enligt dig för att vårdpersonal arbetar i för stor utsträckning inom den privata sektorn?
KillBill. Tack och lov så hade jag fel, det gällde förstås i hela EU! Hemska tanke om ytterligare en miljon hade kommit hit.
Men varför är dina svar alltid så förnedrande om man har skrivit fel, eller inte delar dina åsikter? Aggression kan vara en reaktion på rädsla. Är det därför du är så rädd för SD och Åkesson?
Nu har jag erkänt att jag skrev fel, så det är inte fråga om att byta ämne som du alltid gör om du innerst inne förstår att du har fel. Och nej tack, jag behöver inte en lång lista där du kritiserar det jag har skrivit, och du har gått tillbaka flera månader. Det har jag fått två gånger, och det måste ha tagit flera timmar att skriva den.
Men varför vägrar du att kommentera påskupploppet? Du svarar nog att det har gått några år sedan dess, men det gäller även din favoritartikel om Åkessons bröllop. Som någon skrev, du dammsuger hela Internet för att hitta etniska svenskar som har sprängt vid jämförelsen med de 800 sprängningarna som gängkriminella har utfört. Varför orsakar inte etniska svenskar upplopp, som har kostat enorma summor, om någon har bränt en Bibel? Du verkar inte ha någon som helst förståelse för hur Sverige har förändrats efter massinvandringen. Så därför skulle det intressant om du kan förklara varför detta hände. För oss etniska svenskar är det helt obegripligt.
När du kallar andra människor för "inkompatibla" och "invällare" visar du upp en avhumaniserande och nedsättande människosyn som är kopplad till främlingsfientlighet och rasism.
Problemet är inte det fria skolvalet i sig utan att för få elever utnyttjar möjligheten, Socialdemokraterna och de rödgröna föreslår därför att skolvalet ska vara obligatoriskt för alla elever, medan SD, M och KD är emot detta förslag. Om du vill att skolelevernas ska välja skola borde du stödja Socialdemokraternas förslag.