• Anonym (Sugen)

    Ställa upp

    Varför ska det vara så svårt att ställa upp på sex? Jag och min fru är drygt 30 år och älskar varandra. Vi har sex väldigt sällan. Hon säger ofta att ikväll ska vi göra si och ikväll ska vi göra så men det händer aldrig. Jag tjatar inte, jag ger henne komplimanger, jag köper saker till henne, osv. Så inga dumma kommentarer om vad jag ska och inte ska göra, och att jag bör fråga henne. Och ja, jag runkar minst en gång/dag, men jag vill knulla. Om hon inte är så sugen, vad är det som är så svårt att bara ställa upp då och då?

  • Svar på tråden Ställa upp
  • Anonym (Sugen)
    Soder 123 skrev 2021-07-15 07:53:39 följande:

    Om pratar om sex vad tycker hon då


    Hon gillar ju att knulla och hon säger ofta att vi ska göra det men hon ger mig bara falska förhoppningar typ.
  • Anonym (Nyfiken)

    Vänd på frågan, varför tycker du att du ska ha rätt att utnyttja en annan persons kropp för dina sexuella syften mot deras vilja?

  • Anonym (Sugen)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-07-15 08:08:43 följande:

    Vänd på frågan, varför tycker du att du ska ha rätt att utnyttja en annan persons kropp för dina sexuella syften mot deras vilja?


    För att det är skönt! Vi är gifta och delar på det mesta. Så svårt kan det inte vara
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Sugen) skrev 2021-07-15 08:11:12 följande:
    För att det är skönt! Vi är gifta och delar på det mesta. Så svårt kan det inte vara
    Så du tycker att du har rätt att utnyttja en annan person för att du vill och du förväntar dig att ha tillgång till henne för att ni är gifta kan man säga. Ledsen att säga det här ts, men hoppas du fattar och tar till dig, men du tänker som en våldtäktsman. Du har INTE rätt till en annan människas kropp, du måste respektera ett nej, oavsett hur frustrerad du än är och du kan inte skuldbelägga din fru för att hon inte vill. Hon är inte din levande knulldocka! Alla har rätt att säga nej till saker de inte vill göra, inte bara sex utan allt möjligt i livet. Däremot kan du förklara att det är jobbigt för dig när hon ger dig falska förhoppningar, det borde hon sluta med.
  • Anonym (Sugen)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-07-15 08:15:05 följande:

    Så du tycker att du har rätt att utnyttja en annan person för att du vill och du förväntar dig att ha tillgång till henne för att ni är gifta kan man säga. Ledsen att säga det här ts, men hoppas du fattar och tar till dig, men du tänker som en våldtäktsman. Du har INTE rätt till en annan människas kropp, du måste respektera ett nej, oavsett hur frustrerad du än är och du kan inte skuldbelägga din fru för att hon inte vill. Hon är inte din levande knulldocka! Alla har rätt att säga nej till saker de inte vill göra, inte bara sex utan allt möjligt i livet. Däremot kan du förklara att det är jobbigt för dig när hon ger dig falska förhoppningar, det borde hon sluta med.


    Nä, men jag får väl börja med att säga nej till att diska, städa, köpa grejer mm. För det tycker jag inte är kul! Tycker ändå att hon kan bjuda till ibland. Förstår inte konstigheterna med det.
  • StudierKemi

    Det här är enkelt. Pressa henne ALDRIG till sex, utan fråga om och om igen 1 gång i veckan om Du istället får köpa den här så BÅDA blir nöjda (poängtera att det inte räcker när bara en av Er är nöjd):



    Men eftersom kvinnor är känsliga så är det SUPERVIKTIGT att Du för in dessa saker samtidigt i konversationen:

    1) Du älskar henne fortfarande

    2) Du vill absolut inte skilja Dig

    3) Du har helst sex med henne, men Du vill inte pressa henne.

    Det här kommer fungera!! :)

    Ps: Om Du vill döda kärleken så erbjud ett öppet förhållande.

  • Anonym (Sugen)
    StudierKemi skrev 2021-07-15 08:31:43 följande:

    Det här är enkelt. Pressa henne ALDRIG till sex, utan fråga om och om igen 1 gång i veckan om Du istället får köpa den här så BÅDA blir nöjda (poängtera att det inte räcker när bara en av Er är nöjd):

    Men eftersom kvinnor är känsliga så är det SUPERVIKTIGT att Du för in dessa saker samtidigt i konversationen:

    1) Du älskar henne fortfarande

    2) Du vill absolut inte skilja Dig

    3) Du har helst sex med henne, men Du vill inte pressa henne.

    Det här kommer fungera!! :)

    Ps: Om Du vill döda kärleken så erbjud ett öppet förhållande.


    Det låter som en idé. Hon kommer säkert bli sur om jag köper en sån men det tåls att tänka på. Är den skön?
  • Anonym (Ofattbart)

    Det är bland det värre jag läst när det kommer till svineri. Otroligt nog har jag aldrig sett eller hört en kvinna bete sig på detta vidriga sätt, utan hittills har det varit stora bebisar, förklädda till män som slänger ut sig sånt här.

    Så du ska alltså sluta göra saker som bidrar till det gemensamma hushållet, om inte hon 'ställer upp' och våldar på sig själv, sin självkänsla och sin rätt till sin egen kropp, genom att ligga med dig?

    Friskt. Sunt.

  • StudierKemi
    Anonym (Sugen) skrev 2021-07-15 08:35:42 följande:

    Det låter som en idé. Hon kommer säkert bli sur om jag köper en sån men det tåls att tänka på. Är den skön?


    Den är så skön så Du kommer behöva säga såhär till din fru när Du väl har fått hem vagina+lår :

    "Jag tror den är för tajt. Det är inte riktigt skönt när det är sådär tajt, jag har mycket hellre sex med Dig". :)
Svar på tråden Ställa upp