• Anonym (Rut)

Han den jäveln, nu får han dra lasset själv. Otrogna as.

Men hur är det mellan er nu innan du hunnit flytta ut? Kan ni vara under samma tak? Vet han att du ska flytta snart eller kommer du bara vara borta en dag när han kommer hem? Bönar och ber han eller är han nöjd med att det är över? Fattar han att det är över?

• Anonym (Rut)
    Anonym (Häxan har vaknat) skrev 2021-07-18 13:51:37 följande:

Får köpa ett ekonomipack på Willys. Och en ring Falukorv.

Alltså det vore faktiskt riktigt kul om du gjorde det
  • Anonym (Rut)
    Anonym (Häxan har vaknat) skrev 2021-07-18 13:08:09 följande:

Igår kväll söp han sig full. Stackars liten. Anledningen är för mig okänd men kanske fjällans sambo har reagerat på det jag informerade honom om?

Hur som helst så har jag då tagit tillfället i akt och kollat när det plingat när han sover fyllan av sig. Jag, som aldrig någonsin tjuvtittat förr.

Nog verkar det vara lite gnissel i maskineriet alltid. Det kommer gråtemojis och "jag älskar dig", "varför är livet så svårt" och liknande.

Så jag skulle tippa att sambon ställt henne mot väggen.

Haha, hoppas hon väljer sin babydaddy framför mitt ex som är gammal nog att vara hennes far.

Han vaknar nog snart, då är det slutsnokat igen.

Hm. Intressant. Hur var det nu angående deras relation. Har han erkänt eller förnekat? Jag tänker på det här du sa om deras sms att om han ville bevisa sin oskuld så kunde han visa dreas konversation. Och det hade han väl inte gjort så då antar jag att han förnekat?

I så fall vet du ju lite mer svart på vitt nu när de setts dessa mess.
  • Anonym (Rut)
    fdgdfgdfg skrev 2021-07-18 14:46:40 följande:

Efter att han fått fler meddelande från kvinnan där det står "jag älskar dig", "varför är livet så svårt" och liknande så är det rätt uppenbart varför han vägrade visa

Ja det är uppenbart. Men är det fortfarande så att han förnekar?
Svar på tråden Han den jäveln, nu får han dra lasset själv. Otrogna as.