Trekant MMF
Hörde på en podd där de pratade om trekanter och tjejerna hade haft sex med två killar. Båda tyckte att de hade mycket att göra men att det var värt det och skulle göra det igen. Stämmer det in på dig som haft det med?
Hörde på en podd där de pratade om trekanter och tjejerna hade haft sex med två killar. Båda tyckte att de hade mycket att göra men att det var värt det och skulle göra det igen. Stämmer det in på dig som haft det med?
Gjort det som kille och njutit av det .Vilken var podden?
Gjort det som kille och njutit av det .Vilken var podden?
Jag har haft trekant med min man och en kille fyra gånger det är underbart känsla och kommer att göra om o om ???? nu planerar vi att åka utomlands så att vi kan uppleva olika grejer
Jag och min förra sambo hade det. Kan inte säga vad hon tyckte direkt mer än att hon har sagt i efterhand att det va upphetsande bla. Men jag gillade det. Vi va tre killar på henne.
Jag och min förra sambo hade det. Kan inte säga vad hon tyckte direkt mer än att hon har sagt i efterhand att det va upphetsande bla. Men jag gillade det. Vi va tre killar på henne.
Jag och min sambo råkade ha en trekant med två extra killar utöver min sambo
Det var såklart spännande men vet inte om jag skulle göra det igen :)
Den upplevelsen har inte jag. Min trekant var noll fokus på mig, det var bara killarna som skulle komma och jag var bara hål att fylla. Hade en kuk i munnen och en i fittan hela tiden.
Inget smek eller oralt på mig.
Visst hade jag väl ändå kul under tiden, men efteråt kände jag mig lite utnyttjad. När dom ville igen sa jag nej och berättade varför, då ville dom bättra sig och ta hand om mig. Lite försent för det så tack och nej tack.
Jag har haft det och det var skönt men inte fantastiskt.
Kan absolut ha det igen.
Berättade det dock för en kille jag dejtade för han ville absolut ha en trekant med mig och ytterligare en tjej
Men tro fan att han tyckte att jag var äckligt som haft två killar.
Dubbelmoral?
Vad anser ni killar om tjejer som haft två killar?
Jag och min fru har länge pratat om trekant med extra man men har svårt att komma till skott då hon vill kunna finna någon form av attraktion till mannen för att kunna tända. Tror hon haft trekanter tidigare i yngre åldrar och jag tänder enormt på detta. Efter det kommer vi söka en upplevelse med en kvinna.....
Hur tar ni kontakten? Några tips?
Jag och min fru har länge pratat om trekant med extra man men har svårt att komma till skott då hon vill kunna finna någon form av attraktion till mannen för att kunna tända. Tror hon haft trekanter tidigare i yngre åldrar och jag tänder enormt på detta. Efter det kommer vi söka en upplevelse med en kvinna.....
Hur tar ni kontakten? Några tips?