• Anonym (Undrande)

Trekant MMF

Hörde på en podd där de pratade om trekanter och tjejerna hade haft sex med två killar. Båda tyckte att de hade mycket att göra men att det var värt det och skulle göra det igen. Stämmer det in på dig som haft det med?

• Svar på tråden Trekant MMF
  • Anonym (Paret)

Vi hade trekant med en extra man för många år sen, hustrun uppskattade det enormt. Den gången blev det spontant och bra, vi skulle gärna vilja ha det igen men min hustru vill inte att vi letar aktivt utan tror att det kan hända spontant igen vilket jag tror att det inte kommer att göra eftersom hon idag är för försiktigt och avvaktande mot andra män i alla sammanhang.

• Anonym (Vilken?)

Vilket avsnitt av "Ligga med P3" är detta? Jag brukar följa deras podcasts, men denna har jag aldrig hört. Länk?

• Anonym (Undrande)
    Anonym (Vilken?) skrev 2021-07-18 15:30:06 följande:

Vilket avsnitt av "Ligga med P3" är detta? Jag brukar följa deras podcasts, men denna har jag aldrig hört. Länk?

Oj, jag minns inte exakt i vilket avsnitt det var bara att de hade samma uppfattning, dvs att det var fullt upp för tjejen.
  • Anonym (Om killarna kan så)

Jag kan rekommendera detta till den som är nyfiken, dock krävs det att killarna kan sin sak.

Jag har haft det flera gånger och uppskattar det jättemycket.

Om de mest är ute efter att tro dom är porrfilmskådespelare, då blir det ingen njutning för tjejen.

Jag som erfaren vill inte ha några nybörjare, blir för fumligt.

Tror också på spontana gånger, blir mycket roligare.

Lycka till alla.

• Underhill
    Anonym (M) skrev 2021-07-18 11:08:53 följande:
    Jag har haft det och det var skönt men inte fantastiskt. Kan absolut ha det igen. Berättade det dock för en kille jag dejtade för han ville absolut ha en trekant med mig och ytterligare en tjej Men tro fan att han tyckte att jag var äckligt som haft två killar. Dubbelmoral? Vad anser ni killar om tjejer som haft två killar?

Anser som kille att det är helt upp till var och en. Tycker väl snarare att det låter härligt att leva ut på det viset än att inte göra det.
  • lindeerik
    Anonym (Gillar det) skrev 2021-07-17 19:02:53 följande:

Tre killar!?? Låter lite för mycket

Vet inte. Vi va bara två som penetrerande henne. Byttes av och emellanåt va en i henne bakifrån medans hon hade en i munnen. Den tredje killen kollade mest på och blev avrunkad nån gång medans vi va i henne.
  • CrazyIvan

Har haft många FMM-trekanter. Någon gång även FFM-trekant, och MMF var minst lika fint som FFM skulle jag säga.

• BjornLoddbrok
    Anonym (Paret) skrev 2021-07-18 11:29:43 följande:

Vi hade trekant med en extra man för många år sen, hustrun uppskattade det enormt. Den gången blev det spontant och bra, vi skulle gärna vilja ha det igen men min hustru vill inte att vi letar aktivt utan tror att det kan hända spontant igen vilket jag tror att det inte kommer att göra eftersom hon idag är för försiktigt och avvaktande mot andra män i alla sammanhang.

Låter hur skönt som helst. För att lura in frun så skulle man kunna dyka upp för niddag som fingerad "gammal lumparkompis", träningskompis eller nått. Käka, ha det trevligt dricka vin och av en händelse kommer diskussionen in på gamla minnen och sen sex och vad man gjort. Till slut blir det lite utmaning om kläpoker... vilket det blir å då blir extramannen först naken vartefter han får straff, förs lite harmlösare (som att visa hur han runkar) sen tuffare som att slicka fitta sen är trekanten igång...
  • Sophie88olofsson
    Anonym (Om killarna kan så) skrev 2021-07-19 16:15:31 följande:

Jag kan rekommendera detta till den som är nyfiken, dock krävs det att killarna kan sin sak.

Jag har haft det flera gånger och uppskattar det jättemycket.

Om de mest är ute efter att tro dom är porrfilmskådespelare, då blir det ingen njutning för tjejen.

Jag som erfaren vill inte ha några nybörjare, blir för fumligt.

Tror också på spontana gånger, blir mycket roligare.

Lycka till alla.

Haha jag tror det är svårt att hitta nybörjare spontant? Jag hade aldrig hade i mitt huvud att ha tre/fyrkant men det blev spontant. Jag kan inte säga att de blev flummigt direkt utan bara..bra och härligt för alla just då! :)
  • Anonym (mmf)

Mitt ex och jag provade mmf och ffm och mmff

Allt var lika tillfredställande utom när den andre mannen kom för fort 

Då kunde det bli lätt jobbigt 

• Anonym (Paret)
    BjornLoddbrok skrev 2021-07-21 19:57:35 följande:

Låter hur skönt som helst. För att lura in frun så skulle man kunna dyka upp för niddag som fingerad "gammal lumparkompis", träningskompis eller nått. Käka, ha det trevligt dricka vin och av en händelse kommer diskussionen in på gamla minnen och sen sex och vad man gjort. Till slut blir det lite utmaning om kläpoker... vilket det blir å då blir extramannen först naken vartefter han får straff, förs lite harmlösare (som att visa hur han runkar) sen tuffare som att slicka fitta sen är trekanten igång...

Ja absolut, jag har tänkt tanken att planera något sådan men samtidigt känns det lite konstigt för det är ju roligare och trevligare om båda är med och planerar för det istället. Så jag är kluven. Samtidigt behöver hon nog ha den knuffen för att ta steget.
  • BjornLoddbrok
    Anonym (Paret) skrev 2021-07-22 16:34:07 följande:

Ja absolut, jag har tänkt tanken att planera något sådan men samtidigt känns det lite konstigt för det är ju roligare och trevligare om båda är med och planerar för det istället. Så jag är kluven. Samtidigt behöver hon nog ha den knuffen för att ta steget.

Låter sunt.

Du kan ju öppna för att hon får va med å "planera". Typ kom hem å säg att du träffa gammal polare i stan (" en kåt men rolig och trevlig prick") som var sig lik. Ni hann inte snacka så mycket men han skulle komma tillbaka på tjänsteresa nästnästa vecka så du bjöd in honom att komma på middag och övernattning redan på lördag... Sen drar du lite mer historier om att han höll på med trekanter redan på den tiden ni umgicks mm.. -vem vet, det kanske tar skruv å frun kanske börjar fatisera...

• Anonym (Paret)
    BjornLoddbrok skrev 2021-07-22 20:25:29 följande:

Låter sunt.

Du kan ju öppna för att hon får va med å "planera". Typ kom hem å säg att du träffa gammal polare i stan (" en kåt men rolig och trevlig prick") som var sig lik. Ni hann inte snacka så mycket men han skulle komma tillbaka på tjänsteresa nästnästa vecka så du bjöd in honom att komma på middag och övernattning redan på lördag... Sen drar du lite mer historier om att han höll på med trekanter redan på den tiden ni umgicks mm.. -vem vet, det kanske tar skruv å frun kanske börjar fatisera...

Ja det är ju en tanke också. :)
  • BjornLoddbrok
    Anonym (Paret) skrev 2021-07-22 21:18:20 följande:

Ja det är ju en tanke också. :)

PMa gärna om du vill ha fler idéer!

• Anonym (mannen)

Jag och min fru har trekant med en extra man ibland. Det stämmer att det blir mycket för henne när vi är alla tre (både jag och älskaren är ganska uthålliga), så ibland varierar vi oss genom att hon sover över hos honom ensam.

• Pussan

Två killar är mer än dubbelt så hett! Tyvärr, måste jag säga, så gillar jag inte analt, det ser ju så j-a läckert ut med dubbelmackor på film och mentalt älskar jag det, men fysiskt tycker jag inte att det är skönt. Kan ta två i fittan och har gjort det några gånger, men det är rätt bökigt, mera mentalt hett än fysiskt.
    Så helst en kuk i munnen att suga på...mmmm...grensla en kille och låta den andre munknulla, så gott! 

Svar på tråden Trekant MMF