• Ael2gc

    Hur länge sitter thc i pisset

    Hej

    Jag undrar hur länge det tar innan jag är ren från thc.

    Om jag har rökt en jont på 0,2g sen en till på 0,5g men då var vi 3st på den och sen dagen efter rökte jag en på 0,4g ensam. Tror ni att det är ute ur pisset inom 11dagar????

  • Svar på tråden Hur länge sitter thc i pisset
  • Anonym (f)

    Troligtvis är du ren, men det finns stora variationer även för olika individer. Jag brukade bli ren mycket snabbare än mitt ex fast vi rökte samma mängd tex.

  • Anonym (K)

    Efter en vecka är det ok för dig att ta pissprov. Och planera bättre nästa gång ffs....

  • klyban

    Det är omöjligt att svara på, men visst finns det en chans, även om den känns låg.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Ael2gc

    Men hur länge tror ni det sitter?

    För nästa onsdag ska jag lämna up.

    Och det är bara sticka

  • klyban
    Ael2gc skrev 2021-07-18 11:57:40 följande:
    Men hur länge tror ni det sitter?
    För nästa onsdag ska jag lämna up.
    Och det är bara sticka

    Det är alltid en gåta med hur snabbt det är ur en.
    RMV säger 2-7 dagar i urin efter ett röktilfälle, du hade 3 tillfällen, det i sig betyder inte att man gångrar med 3, men det ger helt klart ökad tid innan det försvinner.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Glinda från Oz

    Har du rökt någon enstaka gång syns det i några dagar, det borde alltså vara lugnt. Har du rökt regelbundet syns det i upp till 8 veckor efteråt.

  • Glinda från Oz

    Kan synas ska det stå. Det är väldigt individuellt.

  • Ael2gc

    Jag har rökt en gång tidigare för 5-6v efter att ha varit ren i 1år. Och nu rökte jag 3st.

    Väger typ 83kg

    Är det grönt att pissa om 10dagar.

    Rökte sista på lördag 3 bloss

  • klyban
    Ael2gc skrev 2021-07-18 13:20:15 följande:
    Jag har rökt en gång tidigare för 5-6v efter att ha varit ren i 1år. Och nu rökte jag 3st.
    Väger typ 83kg
    Är det grönt att pissa om 10dagar.
    Rökte sista på lördag 3 bloss

    Vi gett ett så bra svar det går, vi kan inte veta är svaret för det är till det närmaste omöjligt.
    Det finns en chans att du kan vara, men även inte.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (f)

    Röker jag en gång ca en joint så testar jag positivt i 6 dagar i snitt. Mitt ex kunde det ta nästan två veckor innan han blev ren på samma mängd, Du får skaffa stickor själv, beställ på nätet så vet du.

Svar på tråden Hur länge sitter thc i pisset