Vad är anledningen till att man väljer att radera en konversation på messenger?
Ja, som rubriken. Varför väljer man att radera en konversation på messenger?
Ja, som rubriken. Varför väljer man att radera en konversation på messenger?
Är väl ganska solklart. Av vilken anledning skulle du radera något ?
För att innehållet inte längre är aktuellt..
Varför spara 30 konversationer med tex köp/sälj-information? Eller konversation med okända som tar kontakt?
Är väl ganska solklart. Av vilken anledning skulle du radera något ?
För mig är det är det solklart att man har något att dölja men vill veta om om andra tänker annorlunda
När jag haft panik-lite utrymme på telefonen har jag ibland raderat både sms och Messenger-trådar med mycket bilder/filmer i ett försök att lyckas knöla in någon semesterbild till.
Eller så vill man dölja något
Eller så gillar man att radera sånt som inte längre är aktuellt.
Absolut inte, håller med dig om sälj och köpgrejor.
Historien är egentligen för lång för att återges.
Tänker iaf om man är sur och arg på någon hjälper det inte att radera en chat. det skulle iaf jag gjort. Men om man tar ett beslut om något som man inte vill att någon Annan ska veta och skrivit om det kanske man raderar chatten, för att dölja något
Det borde väl isf betyda att personen vill dölja något från mig i fall jag skulle gå in och kolla konversationer?
Jag raderar ibland. Kan radera om jag är irriterad på den personen just då, eller kanske vill ta avstånd och inte skriva mer. Eller om det är en främling som jag är klar med (köp/sälj tex). Kan radera enstaka meddelanden om det är för privat för annan att läsa.
Vill jag bara ha bort det ur listan arkiverar jag. Det gör jag så gott som varje dag med nästan alla jag skriver med. Konversationen ligger kvar när man skriver igen sen.
Något som man vill avsluta på något sätt kanske.
Dölja? Nä vem ska gå in och kolla någon annans konversation?
Rensar gärna , känns bättre
Endast med familjen som det ligger kvar
Lika med facebook
Brukar rensa inlägg efter en vecka
Det beror ju helt på. Om man är en person som gillar att rensa upp så gör man väl det regelbundet och med alla. Om en random konversation är raderad är det väl oftast något fuffens.
Antagligen för att det står nått i chatten som personen inte vill ha kvar. Min sambo raderade chatten med en kvinnlig kollega då han inte ville att jag skulle få reda på konversationen haha. Men det gick som det gick och han är dumpad idag