Porr sunt eller osunt?
Som rubriken lyder skulle jag vilja höra era tankar och argument om porr är sunt eller osunt att använda sig utav?
Som rubriken lyder skulle jag vilja höra era tankar och argument om porr är sunt eller osunt att använda sig utav?
I mitt fall är det inte osunt i alla fall. Ibland är det trevligt med lite inspiration när man ska onanera.
Jag älskar att runka till porr men jag märker att det tar upp för mycket tid. Belöningssystem. De är som en drog typ. Min tjej gillar det inte
Osunt.
kan tycka att det är sunt. Blir inte så mycket sex i förhållandet längre av olika orsaker, så nätter med dålig sömn kan det vara lite extra skönt att smyga upp i natten och kolla lite porr medan man tar en sängfösare.
kan tycka att det är sunt. Blir inte så mycket sex i förhållandet längre av olika orsaker, så nätter med dålig sömn kan det vara lite extra skönt att smyga upp i natten och kolla lite porr medan man tar en sängfösare.
I mitt fall är det inte osunt i alla fall. Ibland är det trevligt med lite inspiration när man ska onanera.
Sunt så länge det inte påverkar förhållandet eller ens sexliv. Jag kollar på porr och onanerar ibland och antar att min kille gör det också. Vi har ändå sex ofta, men ibland är han inte tillgänglig (typ när han jobbar) så då får det bli porr istället.
Hade en sexig och kåt flickvän för ett antal år sedan som brukade kalla porrfilmer för instruktionsvideos och tyckte att TV skulle sända (mer av) den varan.
Ser det som sunt i mitt förhållande då min fru på grund av sjukdom inte kan ha sex/har i princip obefintlig sexlust. Jag har själv ganska låg sexlust, men den dyker upp ibland och då kan onani till porr vara bra.
Ska dock sägas att jag i allra flesta fall onanerar till tecknad porr, då vet jag också att det inte finns några offer i den.
Är som det mesta, bra i måttliga doser.
Precis som alkohol, socker och spel. Överdoserar man så mår iallafall inte jag bra av det.