Porr sunt eller osunt?
Som rubriken lyder skulle jag vilja höra era tankar och argument om porr är sunt eller osunt att använda sig utav?
Som rubriken lyder skulle jag vilja höra era tankar och argument om porr är sunt eller osunt att använda sig utav?
kan tycka att det är sunt. Blir inte så mycket sex i förhållandet längre av olika orsaker, så nätter med dålig sömn kan det vara lite extra skönt att smyga upp i natten och kolla lite porr medan man tar en sängfösare.
Det är sunt så länge det inte är en överkonsumtion eller på annat sätt uttrycker att det har en skadlig inverkan.
Vi har ett kasst sexliv och då har porren varit ett bra hjälpmedel för mig att få ut mina spänningar. Tycker det är skönt med en onanistund framför datorn, kravlöst och skönt.
Dricker inte alkohol men har problem med sömnen.
Har sällan sex med frugan pga dålig lust från hennes sida. Har ett väldigt stort behov själv.
hon avskyr porr.
Ja det kan man fundera över men jag har jobbat i många år med att få igång henne men har tyvärr tvingats resignerat. Vi har pratat om det så många gånger och hon har lovat bättring men sen faller det bara tillbaka hela tiden.
Jag orkar inte i längden vara den som driver och jag orkar inte höra att jag är tjatig eller stressande när jag vill att vi ska försöka ha sex åtminstone 1-2 gånger i månaden.
Får ta och svara som många andra.
Precis som med tex en öl eller en trisslott så är det sunt i lagoma mängder.
Vad tycker du själv?
Hur ofta kollar du på porr? Aldrig eller ibland och tycker du själv att ditt sexliv påverkas?
Hur påverkas det? Lever du i en fast relation?
För att han inte hade ett klassiskt manligt porrutseende och för att ert sex inte var som i porr?
Förstår om du får lite funderingar kring nyttan med porr då.Du gillar alltså egentligen att kolla men vill inte.